TLD

TLD — skrót oznaczający domenę najwyższego poziomu (Top Level Domain), czyli taką, która nie ma nad sobą żadnych innych domen. Nazywa się ją także rozszerzeniem, bądź sufiksem. Można rozpoznać ją po tym, że w adresie URL występuje na samym końcu po ostatniej kropce. Zazwyczaj określa obszar geograficzny, w którym funkcjonuje witryna. Do przykładów tego typu TLD należą „.pl”, „.uk” czy „.de”. Domena najwyższego poziomu może też dotyczyć zakresu działalności strony. W takim przypadku używa się między innymi sufiksów „.com”, „.edu” czy „.gov”.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.