Home Definicje Master Data Management

Master Data Management

Master Data Management — zarządzanie danymi podstawowymi, czyli szereg działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa w celu zapewnienia wysokiej jakości i wiarygodności kluczowych danych biznesowych. Do Master Data Management zalicza się różnego rodzaju rozwiązania informatyczne oraz standardy, które mogą wspierać zarządzanie w obszarze identyfikowania i likwidowania duplikatów, automatycznego stosowania reguł walidacji czy standaryzacji procesów. Działania w tym zakresie dzieli się na analityczny MDM i operacyjny MDM.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.