First-Party Data — dane własne, pozyskiwane wskutek aktywności użytkownika na stronie internetowej lub pochodzące z systemów transakcyjnych i CRM. Można wykorzystywać je do zwiększania grupy docelowej kampanii poprzez poszukiwanie w sieci użytkowników o cechach lub preferencjach podobnych do osób należących do danego segmentu. Jest to pojęcie stosowane szczególnie w reklamach w modelu RTB, które najczęściej oznacza ciasteczka (pliki cookies) zbierane samodzielnie przez reklamodawcę na własne potrzeby.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.