Home Definicje Lookalike

Lookalike

Lookalike — w marketingu internetowym jest to działanie polegające na poszukiwaniu użytkowników podobnych do przedstawicieli określonej grupy docelowej. Dysponując danymi na temat klientów marki, można przy użyciu odpowiednich algorytmów sztucznej inteligencji znaleźć innych odbiorców, którzy przypominają ich pod względem zainteresowań, preferencji czy zachowania. Kierując reklamy do takich adresatów, zwiększa się poziom ich skuteczności. Celem działań lookalike jest poszerzenie grupy docelowej o nowych użytkowników potencjalnie zainteresowanych ofertą marki.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.