Home Definicje Dark post

Dark post

Dark post — nieopublikowany bądź ukryty wpis na Facebooku, niewidoczny dla wszystkich fanów danego profilu. Przeznaczony jest wyłącznie dla określonej grupy odbiorców. Nie pojawia się więc na osi czasu, a jedynie w news feedzie wybranych użytkowników. Pozwala to na prowadzenie przejrzystego, spójnego fanpage’a przy jednoczesnej możliwości kierowania stargetowanych treści do precyzyjnie zdefiniowanej grupy docelowej. Dark posty to także szansa na okazjonalne odejście od przyjętej konwencji czy ukrycie niektórych działań przed konkurencją.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.