Home Definicje Disavow

Disavow

Disavow — narzędzie stanowiące część Google Search Console i służące do obniżania znaczenia linków zwrotnych. To bardzo istotny element strategii link buildingowej, pozwalający wysłać robotom wyszukiwarki sygnał, aby podczas indeksowania witryny ignorowały łącza przychodzące ze stron o niskiej wartości. Dzięki temu można odciąć się od serwisów stosujących na przykład black hat SEO i innych domen szkodliwych z punktu widzenia pozycjonowania. Warto zauważyć, że link disavow nie jest dla Google rozkazem, a silną sugestią.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.