Dofollow — atrybut linku nakazujący robotom wyszukiwarki odwiedzić stronę, do której prowadzi hiperłącze. W efekcie dana witryna zyskuje na wartości i jest lepiej oceniana przez algorytmy w rankingach popularności. Przekłada się to oczywiście na wyższe pozycje w SERP-ach, ale nie tylko. Korzyści ze stosowania linków dofollow polegają także na przekazywaniu stronom docelowym wartości oraz zaufania. Warto zauważyć, że z perspektywy Google każdy odnośnik jest domyślnie linkiem dofollow, więc umieszczanie tego atrybutu w kodzie HTML nie jest konieczne.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.