Home Definicje Geolokalizacja

Geolokalizacja

Geolokalizacja — usługa polegająca na identyfikacji geograficznego położenia urządzenia. Pozwala określić dokładną lokalizację użytkownika, zapewniając mu dostęp do licznych udogodnień, takich jak nawigacja czy wyszukiwanie lokalnych firm. W tym celu wykorzystywane są dane z odbiorników GPS, sygnały sieci urządzeń mobilnych, a nawet historia wyszukiwania. Geolokalizacja doceniana jest nie tylko przez użytkowników, ale także przez reklamodawców, którym zależy na geograficznym targetowaniu komunikatów reklamowych.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.