Geotargeting — kierowanie reklam do grupy docelowej przebywających w określonym obszarze geograficznym. Jest to sposób docierania do odbiorcy poprzez dopasowywanie lokalnych wyników wyszukiwania do miejsca, w którym się on znajduje. Geotargeting opiera się głównie na IP urządzenia wysyłającego zapytanie do Google. Nie bez znaczenia są również takie czynniki jak państwo, region, miasto, a nawet kod pocztowy użytkownika. Dzięki temu otrzymuje on wysoce spersonalizowane wyniki wyszukiwania, a reklamodawcy łatwiej i skuteczniej docierają do interesujących ich konsumentów.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.