AMP

AMP – skrót od „Accelerated Mobile Pages”, czyli pojęcia oznaczającego przyspieszone strony mobilne. Odnosi się ono do projektu prowadzonego przez Google i mającego na celu zwiększenie szybkości wczytywania witryn internetowych na urządzeniach przenośnych. Dzięki wykorzystaniu specjalnych technologii możliwe jest przyspieszenie ładowania stron nawet przy użyciu pasm danych mobilnych o mniejszej przepustowości (np. EDGE lub 3G). W ten sposób Google dąży do poprawy doświadczeń użytkowników przeglądarek na smartfonach czy tabletach.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.