Home Definicje Bounce rate (współczynnik odrzuceń)

Bounce rate (współczynnik odrzuceń)

Bounce rate (współczynnik odrzuceń) – jeden z kluczowych wskaźników wykorzystywanych w analityce stron internetowych. Określa udział wizyt, w czasie których użytkownik zobaczył przynajmniej jedną stronę, po czym opuścił witrynę. Pozwala zatem ocenić jakość i skuteczność serwisu, a także wyciągać wnioski dotyczące zmian i rekomendacji. Wysoki współczynnik odrzuceń może bowiem świadczyć o nieinteresujących treściach, nieczytelnym interfejsie lub problemach z nawigacją.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.