CPC

CPC – koszt kliknięcia (cost per click), czyli współczynnik efektywności reklamy wyrażany jako stosunek kosztów jej emisji do liczby kliknięć. Jest to charakterystyczny model rozliczeń dla kampanii PPC (pay per click). Odznacza się wysoką efektywnością i ułatwia zarządzanie budżetem marketingowym. Wszystko dlatego, że reklamodawca płaci wyłącznie za mierzalne efekty – czyli kliknięcia użytkowników w tekst, baner lub film, które kierują ich na odpowiednią stronę (np. kartę produktu w sklepie internetowym).

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.