CPC – koszt kliknięcia (cost per click), czyli współczynnik efektywności reklamy wyrażany jako stosunek kosztów jej emisji do liczby kliknięć. Jest to charakterystyczny model rozliczeń dla kampanii PPC (pay per click). Odznacza się wysoką efektywnością i ułatwia zarządzanie budżetem marketingowym. Wszystko dlatego, że reklamodawca płaci wyłącznie za mierzalne efekty – czyli kliknięcia użytkowników w tekst, baner lub film, które kierują ich na odpowiednią stronę (np. kartę produktu w sklepie internetowym).
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.