CPV

CPV – koszt za obejrzenie (cost per view), czyli model rozliczeń stosowany w przypadku reklam wideo. Jest to rozwiązanie szczególnie popularne na YouTube. Co istotne, może dotyczyć zarówno samego wyświetlenia kreacji, jak i podjęcia określonego działania. Duża zaleta CPV polega na dostępie do przydatnych danych, informujących na przykład o czasie odtwarzania reklamy czy liczbie jej pominięć. Model ten najlepiej sprawdza się w kampaniach wizerunkowych, mających na celu budowę świadomości marki.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.