Home Definicje Strategia określania stawek

Strategia określania stawek

Strategia określania stawek – to sposób, w jaki Google oblicza stawkę za kliknięcie w daną reklamę. Podczas tworzenia kampanii w Google Ads możesz wybierać spośród kilku strategii określania stawek. Dobór odpowiedniej przybliży Cię do realizacji Twoich celów biznesowych. Strategię uzależnia się przede wszystkim od założeń kampanii, czyli tego, czy chcesz uzyskać kliknięcia w reklamy, konwersje, wyświetlenia czy obejrzenia. Możesz skorzystać także z opcji automatycznego określania stawek. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.