Dystrybucja treści – to proces publikowania treści, a także ich promowania, dzięki któremu docierają one do jak największej grupy odbiorców. Sposoby dystrybucji treści to np.: publikacja artykułu na blogu, wrzucanie odnośników do niego w mediach społecznościowych, wysyłanie w newsletterze czy promowanie za pomocą reklam (Google Ads, Facebook Ads). Jako metodę dystrybucji można także postrzegać odpowiednią optymalizację tekstów i ich pozycjonowanie, dzięki któremu docierają one do użytkowników wyszukiwarek.
Promocja organiczna
Promocja płatna
Każdemu działaniowi content marketingowemu powinna przyświecać zasada, że powinno ono realizować cele strategii. Nie inaczej jest z dystrybucją treści, dlatego powinna ona być nieodłączną częścią całościowego planu. Stąd też ważne jest uwzględnienie takich elementów jak:
W ramach dystrybucji treści można wypróbować również grupy dyskusyjne. Warto pamiętać o roli, jaką odgrywa automatyzacja w marketingu – w przypadku dystrybucji treści na uwagę zasługuje e-mail marketing, który dzięki narzędziom automatyzującym pozwala na personalizowaną komunikację z odbiorcą.
[1] Barbara Stawarz-Garcia, Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów, Wydawnictwo Naukowe PWN SA, Warszawa 2015, s. 137-138.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.