Home Definicje RTM (Real Time Marketing)

RTM (Real Time Marketing)

RTM (Real Time Marketing) – to strategia, która obejmuje szereg działań marketingowych nawiązujących do aktualnych wydarzeń. Może to dotyczyć świata mediów, polityki, sportu czy nawet kampanii reklamowych innych firm. Działania z zakresu real time marketingu, są podejmowane zazwyczaj w mediach społecznościowych, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby realizować je również w innych kanałach. W praktyce real time marketing to najczęściej różnego rodzaju grafiki, posty, filmy czy memy.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.