Home Definicje Hreflang

Hreflang

Hreflang – to atrybut wykorzystywany w SEO międzynarodowym. Służy on do informowania robotów Google o tym, że dana strona posiada różne wersje językowe – przeznaczone dla użytkowników z różnych regionów świata. Umieszcza się go w postaci tagu <link> w sekcji <head> witryny internetowej. W praktyce jego wykorzystanie przyczynia się do tego, że użytkownicy trafiają na właściwą wersję strony internetowej, a wersje stron, zawierające hreflangi nie są traktowane jako duplikacja treści – co mogłoby się zdarzyć, jeśli posiadasz odrębne witryny np. dla klientów z Niemiec i Austrii. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.