Nasycenie treści – to stosunek słów kluczowych do pozostałych treści znajdujących się na danej stronie. Co ważne, nasycenie treści słowami kluczowymi nie może być zbyt duże. Ich rozmieszczenie warto dobrze przemyśleć – tak, aby frazy wspierały proces pozycjonowania, a nie go utrudniały. Należy umieszczać je w różnych miejscach – w samych tekstach, ale także nagłówkach. Frazy powinny pojawiać się w treściach naturalnie. Ich nachalne umieszczanie może skutkować uznaniem strony za spam i drastycznym spadkiem pozycji.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.