Home Definicje Nasycenie treści

Nasycenie treści

Nasycenie treści – to stosunek słów kluczowych do pozostałych treści znajdujących się na danej stronie. Co ważne, nasycenie treści słowami kluczowymi nie może być zbyt duże. Ich rozmieszczenie warto dobrze przemyśleć – tak, aby frazy wspierały proces pozycjonowania, a nie go utrudniały. Należy umieszczać je w różnych miejscach –  w samych tekstach, ale także nagłówkach. Frazy powinny pojawiać się w treściach naturalnie. Ich nachalne umieszczanie może skutkować uznaniem strony za spam i drastycznym spadkiem pozycji.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.