ROAS – czyli Return On Ad Spend, to w dosłownym tłumaczeniu zwrot wydatków na reklamę. Jak go obliczyć? Wzór na ROAS jest następujący: (Przychód/Koszt) x 100% = ROAS. Załóżmy, że na konkretną kampanię Google Ads wydałeś 100 zł, a przyniosła ona dochód na poziomie 500 zł. ROAS wynosi w tym przypadku 500 zł. Jest to więc kluczowy wskaźnik, który pozwala Ci analizować skuteczność kampanii reklamowych, ale także efektywniej zarządzać swoim budżetem marketingowym.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.