COS

COS – (Cost of Sale) to wskaźnik informujący o tym, jaki jest stosunek kosztów do wygenerowanych przychodów. Oblicza się go następująco: COS (Cost of Sale) = Koszty / przychody) x 100%. Umożliwia on więc analizę, czy wydatki reklamowe utrzymują się na odpowiednim poziomie i pozwala optymalnie zarządzać budżetem. Oczywiście przy ocenie efektywności kampanii musisz jeszcze wziąć pod uwagę marżę i wartość koszyka zakupowego. Przyjęło się jednak, że akceptowalny poziom COS to 10-30%. 

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.