COS – (Cost of Sale) to wskaźnik informujący o tym, jaki jest stosunek kosztów do wygenerowanych przychodów. Oblicza się go następująco: COS (Cost of Sale) = Koszty / przychody) x 100%. Umożliwia on więc analizę, czy wydatki reklamowe utrzymują się na odpowiednim poziomie i pozwala optymalnie zarządzać budżetem. Oczywiście przy ocenie efektywności kampanii musisz jeszcze wziąć pod uwagę marżę i wartość koszyka zakupowego. Przyjęło się jednak, że akceptowalny poziom COS to 10-30%.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.