Semantic HTML – jest to semantyka języka HTML. Chodzi tu o wykorzystanie znaczników semantycznych, z których składa się język HTML, zgodnie z ich przeznaczeniem. To na przykład używanie znaczników h1–h6 do oznaczania nagłówków, znaczników p do paragrafów, znaczników ul, ol, dl, datalist i menu do list itd. Stosowanie poprawnej semantyki języka HTML ma znaczenie również w marketingu – pozwala wyszukiwarkom na zrozumienie znaczenia poszczególnych elementów na stronie.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.