Niedawno uczestniczyliśmy w CEE GMP Summit 2023, a nasi przedstawiciele z Zespołów odpowiedzialnych za Segment Brand i Działy Programmatic & PPC powrócili z nowym zapałem i wnioskami.
Czego dowiedzieliśmy się z konferencji i jakie wnioski możemy przedstawić?
Google Marketing Platform stale ewoluuje i dostarcza innowacyjne rozwiązania, które spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających Klientów i Partnerów.
Naszym głównym celem jest wsparcie ich codziennych działań marketingowych oraz procesu doskonalenia swoich kompetencji w obszarze zaawansowanych opcji Google Marketing Platform.
Dzięki platformie GMP integrujemy działania w obszarze Performance & Branding w jednym synergicznym ekosystemie, co przynosi naszym Klientom znaczące korzyści na każdym etapie procesu zakupowego.
Uczestnictwo w konferencji pozwoliło nam podzielić się wiedzą dotyczącą najnowszych trendów, nowości technologicznych oraz łączenia świata Performance & Branding. Dodatkowo mogliśmy zgłębić szczegóły platformy DV360 i Search360, co z pewnością wpłynie na wdrażanie jeszcze skuteczniejszych strategii działania.
Nadszedł czas, aby przenieść tę wiedzę w praktykę!