4 Edycja Pro Experts Days za nami!
Czas czytania : 1 min
24 października 2023
Kolejna konferencja Pro Experts Days za nami! Sprawdź, co wydarzyło się podczas 4. Edycji
Zakończyliśmy kolejną edycję Pro Experts Days – to naprawdę udane wydarzenie, pełne pozytywnej energii i cennej wiedzy!
Podczas konferencji Pro Experts Days w jednym miejscu spotkali się Eksperci oraz Praktycy zarządzania marką, marketingiem i e-Commerce.
A czwarta edycja konferencji #PRO, to:
- Ponad 200 uczestników!
- 2 sale i aż 12 merytorycznych prelekcji,
- 90% uczestników, którzy uważają, że zdobyło oczekiwane informacje i poszerzyło swoją wiedzę,
- a 96% uczestników wyraziło chęć ponownego uczestnictwa w przyszłych edycjach.
Co czekało na uczestników wydarzenia? Trendy i inspiracje, merytoryczne prelekcje, praktyczne wskazówki, wnioski z raportów i wiele więcej!
Podczas konferencji poruszono takie zagadnienia jak:
- GA4 – pierwsze wnioski i rady
- Analityka dla Brand Managerów
- Feed Management oparty o Data Warehouse
- Next Wave i nadchodzące trendy – na co warto się przygotować?
- Jak wykorzystać Programmatic w budowaniu silnego brandu?
- Różne segmenty, wspólne wyzwania – o marketingu przyszłości
- Kreatywność w digital marketingu
Patronat Honorowy wydarzenia objął: IAB Polska, a patronat medialny: Marketer+.
Dziękujemy wszystkim Uczestnikom za ich zaangażowanie i obecność!
Nie spoczywamy na laurach i pracujemy nad przygotowaniem kolejnej edycji Pro Experts Days!
fot. Piotr Szałański www.storymakers.pl
fot. Piotr Szałański www.storymakers.pl
fot. Piotr Szałański www.storymakers.pl