Rozszerzenie działalności na rynki zagraniczne może przynieść dodatkowe źródło przychodów, co może pomóc w zwiększeniu rentowności firmy.
Wejście na rynki zagraniczne może przyczynić się do wzmocnienia pozycji marki na arenie międzynarodowej.
o ekspansji
Proces ekspansji zagranicznej obejmuje analizę rynku, dostosowanie oferty produktów lub usług do potrzeb lokalnych klientów, dostosowanie cen, logistyki i obsługi klienta do specyfiki danego rynku, a także budowę relacji z lokalnymi partnerami lub dostawcami. Sukces w ekspansji zagranicznej wymaga również elastyczności i gotowości do dostosowywania strategii w miarę zdobywania doświadczenia na nowych rynkach.
1. Wprowadzenie
Zaplanujemy dedykowaną strategię eksportową dla Twojej marki. Przeprowadzimy analizę potencjału rynków zagranicznych wraz z rekomendacjami oraz audyt dotychczasowych działań.
2. Strategia
Przeprowadzimy szczegółową analizę rynku, na podstawie której opracujemy dedykowaną strategię wejścia na rynki zagraniczne, obejmującą obszary związane z logistyką, regulacjami, podatkami, prawem i płatnościami.
3. Expansion Tracker
Przygotujemy dla Ciebie autorski plan ekspansji oraz przeprowadzimy Cię przez cały proces wejścia na rynki. Podczas projektu będzie towarzyszyć Ci manager ds. ekspansji zagranicznej, który będzie wsparciem na każdym etapie wdrożenia.
Tworzymy digital marketing klasy PRO, by zapewnić naszym Partnerom najlepsze efekty biznesowe oraz dynamiczny rozwój w Internecie.
Nasze doświadczenie to działania na blisko
30 rynkach na całym świecie. Zarządzany przez nas budżet sumarycznie przekroczył 80 000 000 zł w ciągu
2022 roku.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.