CEL
Jaki był cel kampanii?
Utrzymanie ROAS na poziomie 700%
Marka:
4FIZJO to e-commerce oferujący artykuły sportowe i fizjoterapeutyczne. Stworzony z pasji do fizjoterapii, rozwijany przez profesjonalistów.
Odbiorcy:
Świadomi konsumenci przywiązujący dużą wagę do jakości produktów i specjalistycznej wiedzy.
Wzrost biznesu i rozpoznawalności marki
Biznes:
Rozwój sklepu i marki, przy jednoczesnym utrzymaniu ROASu na poziomie 700%.
Wyzwanie:
Skalowanie, walka z ceną, sezonowość, rosnąca konkurencja, liczny i zróżnicowany asortyment, szeroka grupa docelowa.
STRATEGIA
Kluczem do odpowiedzi stała się przemyślana strategia, oparta na danych
Na podstawie badania TGI
(Target Group Index) opracowaliśmy persony,
do których adresowany był asortyment sklepu.
Przeanalizowaliśmy odpowiedzi ponad
20 000 respondentów w wieku 15-75 lat.
Po wnikliwej analizie powstało, aż 14 głównych person.
To dla nich opracowaliśmy kilka równolegle trwających kampanii marketingowych.
REALIZACJA
Inspirujące kreacje dopasowane do grup docelowych!
Działania kreatywne to współpraca między naszym zespołem agencji, a działem graficznym marki.
Wszystkie tworzone kreacje dopasowane zostały do grup docelowych i person utworzonych na podstawie TGI. Spersonalizowaliśmy komunikaty na podstawie podobieństwa do person, odwiedzanych przez użytkowników witryn i zachowania w sieci.
Wykorzystaliśmy pełną możliwość dostosowania statycznych formatów reklamowych zarówno do kampanii programatycznych, jak i Facebook Ads.
Całość wspierana była komunikacyjnie przez posty organiczne w mediach społecznościowych marki oraz przez kampanie mailingowe.
STRATEGIE PERFORMANCE
Szczegółowa analityka kampanii produktowych – połączenie PPC oraz SEO
Drzewo kategorii SEO, monitorujące wzrostowe i spadające
kategorie, jako wsparcie działań performance.
Szczegółowe porównanie GA3 i GA4
Perfomance Max
Różne typy kampani PLA
Search oraz analiza feedu produktowego
Szereg narzędzi analitycznych
DZIAŁANIA PAID
Media mix, czyli działania PAID w wydaniu PRO!
Całość budżetu mediowego przeznaczona została na kanały digital.
Głównym kanałem stały się kampanie Google Ads, które obejmowały działania w wyszukiwarce oraz kampanie produktowe.
Programmatic
5,28%
Google Ads
86,11%
Facebook Ads
4,62%
SEO
3,99%
Marketing Automation
Zasoby własne
Rezultaty kampanii:
+728% | ROAS Google Ads |
+1060,48% | ROAS Total |
+1119,60% | ROAS bez kampanii Programmatic |
+28,45% | Wzrost widoczności w TOP 3 |
+156,66% | Wzrost widoczności w TOP 10 |
+75,22% | Wzrost sesji organicznych |
+200% | Wzrost przychodów w sklepie total |
+83% | Wzrost świadomości marki, zasięg i rozpoznawalność |
+53% | Wzrost bazy kontaktów |
+290 | Wzrost przychodów z kanału marketing automation |
Wzrost sprzedaży y/y:
Cały przychód jest wynikiem działań digitalowych
Czy nasze zmiany spełniły oczekiwania?
Nasza współpraca z PromoTraffic przynosi stale imponujące efekty. Dogłębna analiza danych i kreatywne podejście przyczyniły się do wzrostu sprzedaży. Profesjonalizm, zaangażowanie i innowacyjne podejście agencji zasługują na najwyższe uznanie. Dzięki wsparciu PromoTraffic zbudowaliśmy silną pozycję na rynku i jesteśmy gotowi na dalszą owocną współpracę.
Adam Grybalow
Właściciel 4FIZJO
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.