> Potrzebujesz więcej leadów lepszej jakości.
> Masz dość przepalenia budżetów w marketingu B2B.
> Nie masz pewności z jakich kampanii reklamowych powinieneś korzystać.
> Twoja strona www nie angażuje właściwych odbiorców.
> Chcesz wykorzystać potencjał automatyzacji marketingu i sprzedaży.
1. Po uzupełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą, aby omówić najważniejsze wyzwania i ustalić termin konsultacji.
2. Następnie opracujemy dedykowane analizy i insighty dopasowane do Twoich wyzwań, które omówimy na spotkaniu.
3. Zaprosimy Cię na konsultację, a rozmowę poprowadzi nasz specjalista od marketingu i sprzedaży B2B.
4. Po spotkaniu prześlemy Ci wszystkie przygotowane materiały.
Wspólnie planujemy, analizujemy i realizujemy działania, które skutecznie generują wartościowe leady, wspierając rozwój naszych Partnerów i zwiększając ich potencjał sprzedażowy.
Konsultacje zawsze prowadzi nasz specjalista, który na co dzień pracuje w obszarze budowania strategii lead generation. Z doświadczenia wiemy, że tematy związane efektywnym pozyskiwaniem leadów nigdy nie są proste, dlatego każdy projekt omawiamy całym zespołem. Dzięki temu możemy lepiej odpowiedzieć na wyzwania naszych Partnerów biznesowych.
Blisko 10-letnie doświadczenie w digital marketingu z czego 2 ostatnie skupione na marketingu B2B. Analityczne zacięcie ułatwia mu wyciąganie wniosków z liczb. W pracy stawia na procesowe podejście i holistyczne spojrzenie na projekt, co umożliwia szybkie lokalizowanie potencjałów. Pracował z takimi firmami jak: Senetic Global Services, BP, Emka S.A., VanityStyle, Global Logic Poland.
Z digital marketingiem związana od 2015 roku. Na co dzień zajmuje się koordynacją działań marketingowo-sprzedażowych. Czuwa nad sprawnym pozyskiwaniem leadów w oparciu o wspólnie ustaloną strategię działań i segmentację grup docelowych. Współpracowała z wieloma różnymi firmami – od deweloperów, przez e-commerce, po branże specjalistyczne. Prowadziła szkolenia z zakresu e-mail marketingu. Pracowała w takich agencjach jak: Semahead, When czy Freshmail.
W branży digital marketingu aktywna od 2015 roku. Karolina cechuje się wszechstronnym zrozumieniem obszaru lead generation oraz integrowania tych działań na różnych etapach lejka, od marketing automation po influencer marketing i działania PPC. Od 6 lat intensywnie rozwija się w obszarze Google Ads i Social Ads. Pracowała z takimi firmami jak: OmniPack, Profitroom, VanityStyle.
Specjalizujemy się w budowaniu strategii lead generation, wykorzystując kompleksowe środowisko digital & performance łącząc je z zaawansowaną analityką.
Krok 1.
Analiza dotychczasowych działań i zadbanie o fundament
🟡 Skuteczna strona WWW (UX, SEO, Analityka etc.)
🟡 Propozycja wartości
🟡 Proces sprzedaży i dosprzedaży
🟡 Obsługa klienta
Krok 2.
Strategia i zbudowanie buyer person.
🟡 Customer Journey
🟡 Kanały komunikacji z podziałem na etap lejka zakupowego i grupy komunikacyjnej
🟡 Określenie celów krótko i długoterminowych
🟡 Określenie celów, KPI, formatów i kanałów marketingowych
Krok 3.
Zaprojektowanie lejków marketingowych. Odpowiedzenie na pytania:
🟡 Jakie materiały i przekazy reklamowe kierujemy na poszczególnych etapach lejka do buyer person?
🟡 Jakich mediów i budżetów mediowych użyć do promocji?
🟡 Jak podzielić budżet między branding a performance?
Krok 4.
Leady, optymalizacja kampanii i poszerzenie działań.
🟡 Optymalizacje media mixów w oparciu o plik efektywności kampanii
🟡 Testy A/B kreacji, formularzy, typów reklam, tekstów reklamowych
TGI (Target Group Index) – największe badanie konsumenckie w Polsce.
Dzięki danym z TGI możemy ustawić kampanię skierowaną na konkretne grupy docelowe, które zainteresuje prezentowany przez nas content. W badaniu możemy określić demografię grupy docelowej, psychografię, kanały dotarcia i wiele innych aspektów.
Dzięki danym z TGI możemy ustawić kampanię skierowaną na konkretne grupy docelowe, które zainteresuje prezentowany przez nas content. W badaniu możemy określić demografię grupy docelowej, psychografię, kanały dotarcia i wiele innych aspektów.
Data Octopus to aplikacja, która dzięki własnemu modelowi danych i bezpośredniemu połączeniu z Google BigQuery umożliwia precyzyjną segmentację produktów, bazującą na dynamicznie zmieniających się informacjach.
W zespole Marketplace.pro zajmujemy się Marketplace od A do Z. Wspieramy klientów na każdym etapie – od tworzenia strategii sprzedażowej, poprzez zarządzanie ofertami, optymalizację procesów zakupowych, aż po analizę wyników.
PRO Experts Days to cykliczne wydarzenie zrzeszające grono ekspertów oraz praktyków zarządzania marką, marketingiem i e-commerce. To idealna okazja do zdobycia nowej wiedzy i nawiązania wartościowych kontaktów.
Akademia PRO oferuje kompleksowe szkolenia zarówno dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z digital marketingiem, jak i dla tych, którzy mają już doświadczenie i chcą pogłębić swoją wiedzę na zaawansowanym poziomie.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.