Home Rozwiązania dla Lead Generation

Porozmawiajmy o generowaniu leadów dla Twojej firmy

Skonsultuj bezpłatnie temat sprzedaży i marketingu B2B w swojej firmie z doświadczonymi specjalistami od pozyskiwania leadów.

Na czym polega 
konsultacja?

1. Po uzupełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą, aby omówić najważniejsze wyzwania i ustalić termin konsultacji.

2. Następnie opracujemy dedykowane analizy i insighty dopasowane do Twoich wyzwań, które omówimy na spotkaniu.

3. Zaprosimy Cię na konsultację, a rozmowę poprowadzi nasz specjalista od marketingu i sprzedaży B2B.

4. Po spotkaniu prześlemy Ci wszystkie przygotowane materiały.

Poznaj marki, które nam zaufały

Wspólnie planujemy, analizujemy i realizujemy działania, które skutecznie generują wartościowe leady, wspierając rozwój naszych Partnerów i zwiększając ich potencjał sprzedażowy.

Rafał Horoszko

Blisko 10-letnie doświadczenie w digital marketingu z czego 2 ostatnie skupione na marketingu B2B. Analityczne zacięcie ułatwia mu wyciąganie wniosków z liczb. W pracy stawia na procesowe podejście i holistyczne spojrzenie na projekt, co umożliwia szybkie lokalizowanie potencjałów. Pracował z takimi firmami jak: Senetic Global Services, BP, Emka S.A., VanityStyle, Global Logic Poland.

Elżbieta Adamczyk

Z digital marketingiem związana od 2015 roku. Na co dzień zajmuje się koordynacją działań marketingowo-sprzedażowych. Czuwa nad sprawnym pozyskiwaniem leadów w oparciu o wspólnie ustaloną strategię działań i segmentację grup docelowych. Współpracowała z wieloma różnymi firmami – od deweloperów, przez e-commerce, po branże specjalistyczne. Prowadziła szkolenia z zakresu e-mail marketingu. Pracowała w takich agencjach jak: Semahead, When czy Freshmail.

Karolina Ciurla

W branży digital marketingu aktywna od 2015 roku. Karolina cechuje się wszechstronnym zrozumieniem obszaru lead generation oraz integrowania tych działań na różnych etapach lejka, od marketing automation po influencer marketing i działania PPC. Od 6 lat intensywnie rozwija się w obszarze Google Ads i Social Ads. Pracowała z takimi firmami jak: OmniPack, Profitroom, VanityStyle.

Digital marketing
dedykowany Lead Generation

  • Badanie grupy docelowej
  • Lejki marketingowe
  • Media planning
  • Kompletne scenariusze
  • Wsparcie w doborze systemu
  • Prospecting & Cold mailing
  • Google Ads i Bing Ads
  • Meta Ads
  • LinkedIn Ads
  • Display & Video 360
  • Search 360
  • Taboola
  • Content SEO
  • Technical SEO i Link Building
  • SEO Maps
  • Landing pages
  • Grafiki i animacje
  • Video/sesje zdjęciowe

Nasz proces marketingu Lead Generation

1

Analiza dotychczasowych działań i zadbanie o fundament

🟡 Skuteczna strona WWW (UX, SEO, Analityka etc.)
🟡 Propozycja wartości
🟡 Proces sprzedaży i dosprzedaży
🟡 Obsługa klienta

2

Krok 2.

Strategia i zbudowanie buyer person.

🟡 Customer Journey
🟡 Kanały komunikacji z podziałem na etap lejka zakupowego i grupy komunikacyjnej
🟡 Określenie celów krótko i długoterminowych
🟡 Określenie celów, KPI, formatów i kanałów marketingowych

3

Zaprojektowanie lejków marketingowych. Odpowiedzenie na pytania:

🟡 Jakie materiały i przekazy reklamowe kierujemy na poszczególnych etapach lejka do buyer person?
🟡 Jakich mediów i budżetów mediowych  użyć do promocji?
🟡 Jak podzielić budżet między branding a performance?

4

Leady, optymalizacja kampanii i poszerzenie działań.

🟡 Optymalizacje media mixów w oparciu o plik efektywności kampanii
🟡 Testy A/B kreacji, formularzy, typów reklam, tekstów reklamowych

TGI od Kantar

TGI (Target Group Index) – największe badanie konsumenckie w Polsce.

Strategia oparta
na danych

Dzięki danym z TGI możemy ustawić kampanię skierowaną na konkretne grupy docelowe, które zainteresuje prezentowany przez nas content. W badaniu możemy określić demografię grupy docelowej, psychografię, kanały dotarcia i wiele innych aspektów.

Strategia oparta
na danych

Dzięki danym z TGI możemy ustawić kampanię skierowaną na konkretne grupy docelowe, które zainteresuje prezentowany przez nas content. W badaniu możemy określić demografię grupy docelowej, psychografię, kanały dotarcia i wiele innych aspektów.

Data Octopus to aplikacja, która dzięki własnemu modelowi danych i bezpośredniemu połączeniu z Google BigQuery umożliwia precyzyjną segmentację produktów, bazującą na dynamicznie zmieniających się informacjach.

W zespole Marketplace.pro zajmujemy się Marketplace od A do Z. Wspieramy klientów na każdym etapie – od tworzenia strategii sprzedażowej, poprzez zarządzanie ofertami, optymalizację procesów zakupowych, aż po analizę wyników.

PRO Experts Days to cykliczne wydarzenie zrzeszające grono ekspertów oraz praktyków zarządzania marką, marketingiem i e-commerce. To idealna okazja do zdobycia nowej wiedzy i nawiązania wartościowych kontaktów.

Akademia PRO oferuje kompleksowe szkolenia zarówno dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z digital marketingiem, jak i dla tych, którzy mają już doświadczenie i chcą pogłębić swoją wiedzę na zaawansowanym poziomie.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.