Home Nagrania PRO Experts Days VIII

Obejrzyj nagrania z wystąpień na PRO Experts Days VIII

Sprawdź jakie tematy poruszyliśmy na ostatniej edycji PRO Experts Days, obejrzyj nagrania z prelekcji i skorzystaj z wiedzy Ekspertów.

Nagrania live z prezentacji

Wybierz interesujący Cię temat i obejrzyj nagranie

Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Michał Smajek – CEO PromoTraffic

  • Przekonaj się, jak AI rewolucjonizuje podejście do zadań („Sprytniej, szybciej, kreatywniej!”) i jak może przejąć złożone procesy biznesowe, od zamówień po obsługę klienta.
  • Zobacz, jak idee „ojca reklamy” Davida Ogilvy spotykają się z wizjami przyszłości Mustafy Suleymana i jak sztuczna inteligencja wpływa na biznes i marketing.
  • Poznaj, dlaczego mimo rozwoju AI, ludzka kreatywność i „reżyseria” pozostają kluczowe dla sukcesu oraz jak agencje wdrażają AI w praktyce, przyjmując postawę „AI First”.

Marketing na styku sprzeczności – technologia, odpowiedzialność, człowiek… efektywność

Grzegorz Maliszewski – Head of Business Development, PromoTraffic

  • Zobacz, jak zmieniający się konsument oczekuje od marek personalizacji, autentyczności i zaangażowania w ważne kwestie.
  • Przekonaj się, jak technologia, w tym AI, wpływa na marketing, tworzenie treści i analizę danych, niosąc ze sobą wyzwania.
  • Poznaj przykłady znanych marek i zrozum, dlaczego kluczem do sukcesu jest równowaga między danymi a emocjami.

Zakulisowe tajemnice rynku mediowego: Co warto wiedzieć, by wygrać z konkurencją? Trio narzędzi TGI, Mediapanel, Adreal

Kamila Bieńkowska – Programmatic & Display Specialist, PromoTraffic

  • Dlaczego źle dobrany odbiorca marnuje 40% budżetów cyfrowych? Poznaj wyzwania rynku, gdzie inflacja zmienia nawyki, a uwaga odbiorców jest rozproszona i dlaczego kluczowe jest głębokie zrozumienie klienta.
  • Przekonaj się, jak Trio Narzędzi (TGI, MediaPanel, AdReal) pomaga odpowiedzieć na kluczowe pytania: Kim jest Twój klient, gdzie przebywa, jak konsumuje media i co robi konkurencja.
  • Poznaj, jak synergia tych narzędzi pozwala stworzyć rozszerzony plan dotarcia, uniknąć błędów i wykorzystać wiedzę do precyzyjnego targetowania, aby sprawdzać, analizować i wygrywać

Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Paulina Urbańska – Senior Customer Success Specialist, PromoTraffic

Ewa Łusiak – Marketing Manager, PetRepublic

Katarzyna Olszewska – Deputy Marketing Director, LipCo Foods

  • Zobacz, jak rynek Pet Food w Polsce osiąga wartość około 4 MLD ZŁ rocznie, wykazując wzrost około 7%, i sprawdź estymowane wydatki mediowe kluczowych konkurentów.
  • Poznaj metodologię podziału właścicieli zwierząt na 4 generacje i odkryj pytania strategiczne dotyczące efektywnej komunikacji wielopokoleniowej.
  • Dowiedz się, jak efektywnie wykorzystać Social Media w strategii i zobacz konkretne wyniki kampanii digitalowych, w tym miliony wyświetleń na TikToku i Meta oraz znaczący wzrost zasięgu i interakcji

Od zera do bohatera, czyli jak wykorzystać lead magnety w swoich działaniach marketingowych?

Karolina Ciurla – PPC Manager Lead Generation PromoTraffic

Edyta Janik – Marketing Automation Manager PromoTraffic

  • Czym są lead magnety i jak skutecznie pozyskiwać dzięki nim cenne kontakty? Dlaczego standardowe podejście często nie działa i dlaczego większość leadów generowanych przez firmy nie kończy się sprzedażą?
  • Przekonaj się, że stworzenie materiału to dopiero początek! Odkryj, dlaczego planowanie, dobór narzędzi i zbudowanie workflow w systemie marketing automation jest kluczowe, by nie tracić czasu i pieniędzy.
  • Zobacz krok po kroku, jak zbudować skuteczny proces oparty o automatyzację marketingu, od segmentacji i nurturingu po targetowane kampanie i remarketing, by przekształcać leady w klientów.

Mężu, kupmy sobie nową kanapę! Wyzwania Konsumenta i Specjalisty Digital

Diana Młodzińska – Account Director Omnichannel, PromoTraffic

Karol Styrcz – PPC Manager Brand & Omnichannel, PromoTraffic

  • Zobacz, jak współczesny konsument porusza się między światem online i offline, inspirując się w sieci, ale często dokonując zakupu stacjonarnie (efekt ROPO). Jak zrozumieć i śledzić tę złożoną ścieżkę zakupową?
  • Przekonaj się, jak zaawansowane cyfrowe kampanie lokalne i pogłębiona analiza danych pozwalają skutecznie dotrzeć do klienta, a nawet zmierzyć realny wzrost sprzedaży w sklepach stacjonarnych.
  • Odkryj potencjał cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH) i poznaj, jak integracja działań online, offline oraz wykorzystanie AI buduje spójny, efektywny ekosystem marketingowy, docierający do klienta tam, gdzie on jest.

Od plastikowej karty do cyfrowej relacji – przyszłość lojalności z Mobile Wallet

Arkadiusz Wiśniewski – Customer Success Team Lead User.com

  • Zobacz, jak karty lojalnościowe ewoluują z plastiku do cyfrowych portfeli mobilnych. Dlaczego Mobile Wallet to przyszłość i jak wpisuje się w mobilną rzeczywistość klientów?
  • Przekonaj się, jak Mobile Wallet staje się dodatkowym kanałem dotarcia, umożliwiając wyświetlanie punktów/statusu, szybką autoryzację w sklepie oraz skuteczną komunikację poprzez powiadomienia push i geofencing.
  • Odkryj, jak implementacja kart w portfelu mobilnym pozwala zwiększyć zaangażowanie klientów. Poznaj ich niskie koszty i wysoką skuteczność – bądź tam, gdzie jest klient: w jego cyfrowym portfelu.

Google Wallet: Twój Partner w Codziennych Sprawach – Komunikacja, Tożsamość, Zakupy, i jeszcze więcej!

Lucyna Janas – Head of Google Wallet Partnerships, EMEA, Google

  • Zobacz, jak cyfrowe portfele mobilne stają się nowym standardem. Dowiedz się, dlaczego użytkownicy oczekują digitalizacji kart lojalnościowych, biletów czy dokumentów i jak Google Wallet odpowiada na te potrzeby, oferując różne typy „passów”.
  • Jak Google Wallet zwiększa zasięg i zaangażowanie klientów? Odkryj, jak powiadomienia push i obecność w cyfrowym portfelu budują lojalność, jednocześnie wspierając zrównoważony rozwój.
  • Poznaj, jak Google Pay upraszcza płatności online i zwiększa konwersje. Zobacz, jak Wallet i Pay integrują się w ekosystemie Google, tworząc kompleksowe rozwiązanie dla handlu, od kasy po programy lojalnościowe.

Dane, strategia i technologia. Jak rosną nowoczesne e-commerce? Case Study Perfumeria

Adam Derkacz – PPC Expert, PromoTraffic

  • Zobacz, jak Perfumeria mierzyła się z wyzwaniem, gdzie aż 47.5% produktów nie generowało ruchu ani kosztów. Dowiedz się, jak wdrożenie poprawnych fundamentów danych (GA4, GAds, consent) było pierwszym krokiem do rozwiązania tego problemu.
  • Jak strategiczna segmentacja produktów, łączenie danych w MASTER MODELU DANYCH i stworzenie nowych etykiet feedowych pozwoliły zbudować nową, efektywną strukturę kampanii multi-channel?
  • Poznaj imponujące rezultaty: aktywację tysięcy produktów, spadek liczby produktów bez ruchu, spektakularny wzrost przychodów o 84% i poprawę ROAS.

Products automation. Scenariusze zarządzania budżetem e-commerce na bazie danych o produktach

Robert Stolarczyk – CEO, Data Octopus

  • Zobacz, dlaczego aż 98% sklepów marnuje potencjał danych o produktach. Dowiedz się, jakie wyzwania stoją dziś przed e-commerce i jak rosnąca ilość danych oraz AI wpływają na potrzebę automatyzacji.
  • Jak połączenie segmentacji klientów (np. RFM) i produktów, oparte o MASTER MODEL DANYCH z wielu źródeł, staje się kluczem do rentownego wzrostu?
  • Poznaj, jak dzięki zaawansowanemu wykorzystaniu danych możesz tworzyć dedykowane kampanie, automatyzować procesy marketingowe i przekształcać wiedzę o produktach i klientach w realny zysk

Voice agents i LLM w generowaniu leadów, sprzedaży i wzbogacania danych. 5 case study na żywo

Kamil Stanuch – Angel Investor, RealResearch

  • Zobacz, jak AI agenci ewoluują od prostych aplikacji do autonomicznych systemów zdolnych przetwarzać informacje, podejmować decyzje i realizować złożone cele biznesowe. Dowiedz się, co ich odróżnia od tradycyjnych chatbotów.
  • Przekonaj się, jak te systemy rewolucjonizują codzienne operacje, od wzbogacania danych o klientach (np. płeć, kraj) po automatyczne generowanie spersonalizowanych kampanii marketingowych w czasie rzeczywistym, wraz z grafiką.
  • Poznaj inne innowacyjne zastosowania, takie jak tworzenie spersonalizowanych nagrań głosowych „dzień z życia”, automatyczna analiza konkurencji czy błyskawiczne gromadzenie danych rynkowych (np. o akceptacji płatności kartą) za pomocą voice botów

Walka o użytkownika: Czy monopol Google przetrwa w erze eSEO?

Karol Wójcik – Director of eSEO, PromoTraffic

  • Zobacz, jak maleje monopol Google, a konkurenci i AI (jak ChatGPT) zmieniają krajobraz wyszukiwania, stawiając nowe wyzwania przed tradycyjnym SEO.
  • Jak SEO ewoluuje w kierunku AEO (Answer Engine Optimization), optymalizacji pod AI Overview i wyświetlania się poza organicznymi wynikami, w tym na „produktowej” stronie Google?
  • Poznaj, dlaczego kluczem do sukcesu w erze eSEO jest szersze spojrzenie, obejmujące empatię, eksperymenty i weryfikację efektów w całym ekosystemie wyszukiwania, nie tylko w Google

Inwestycje technologiczne w automatyzację procesów eCommerce: Jak zwiększyć skalowalność biznesu i sprostać oczekiwaniom różnych pokoleń

Edyta Astalus – Business Development Manager, easySales

  • Zobacz, jak dynamicznie rośnie polski eCommerce i dlaczego klienci oczekują coraz szybszych dostaw i personalizacji. Jak automatyzacja staje się kluczem do skalowania biznesu i redukcji kosztów?
  • Przekonaj się, jak zróżnicowane są oczekiwania różnych pokoleń (od Baby Boomers po Gen Z). Zrozum, dlaczego personalizacja na masową skalę to jedno z największych wyzwań współczesnego handlu.
  • Odkryj, jak automatyzować procesy (rutynowe, złożone), jakie narzędzia (AI, CRM, systemy fulfillment) są niezbędne i dlaczego to prowadzi do większej efektywności, niższych kosztów i lepszego zarządzania danymi w Twoim biznesie

Smutna bułka i rozmarzony człowiek: YouTube w ogniu

Miłosz Połeć – Account Director Brand, PromoTraffic

  • Zobacz, jak rynek cateringu dietetycznego zmagał się ze spadkiem zainteresowania i dlaczego będący liderem klient musiał pilnie szukać nowych dróg na pozyskanie dużej ilości klientów.
  • Jak strategiczne postawienie na YouTube i kampanie Programmatic wraz z odświeżeniem komunikacji w oparciu o insighty, pozwoliło zbudować duży lej marketingowy i dotrzeć do nowych grup docelowych?
  • Poznaj imponujące efekty tej strategii: wzrost przychodów i nowych klientów o 30% pomimo spadków na rynku, wzrost świadomości marki (+8%) i zapytań brandowych (+90%) oraz nadzwyczajną efektywność działań na YouTube Shorts.

Wszystko policzone? Pomyśl o marce i lojalnych klientach. Social Ads w e-commerce – niedoceniane ogniwo w mediamixie

Anna Maślak, PPC Manager E-commerce, PromoTraffic

  • Zobacz, jak e-commerce zmaga się z trudnościami w pomiarze social adsów i rosnącą konkurencją. Dowiedz się, dlaczego samo skupienie na ROAS i performance marketingu to za mało w dzisiejszych realiach.
  • Jak dzięki strategicznym kampaniom i widocznemu brandowi w social mediach, połączonym z personalizacją i poprawą doświadczenia, skutecznie dotrzeć do odbiorców?
  • Dlaczego inwestycja w długoterminowe efekty jest kluczowa? Odkryj, jak social ads budują lojalność, pozyskują nowych klientów i pozwalają skalować sprzedaż, pokazując Twój sklep jako „ulubiony”.

Mapowanie ścieżek klienta: Klucz do zarządzania doświadczeniem różnych pokoleń

Tomasz Kras, CEO ProOptima

Anna Piosik, Konsultant CX, ProOptima

  • Zobacz, dlaczego zrozumienie różnorodności potrzeb, oczekiwań i kanałów komunikacji różnych pokoleń klientów to klucz do sukcesu w zarządzaniu ich doświadczeniem.
  • Przekonaj się, jak mapowanie ścieżek klienta pozwala odkryć, co klient robi, czego potrzebuje i jakie emocje mu towarzyszą, identyfikując kluczowe momenty doświadczenia, zamiast działać po omacku.
  • Poznaj, jak świadome projektowanie lepszych doświadczeń dzięki mapowaniu umożliwia personalizację komunikacji, optymalizację ścieżek (np. dla Gen Z) i dopasowanie obsługi do potrzeb.

Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?

Szymon Gac – Programmatic Specialist, PromoTraffic

  • Zobacz, dlaczego w marketingu uwaga to nowa waluta. Poznaj, czym jest uwaga (skupienie, koncentracja) i jak mierzyć ten cenny zasób poznawczy.
  • Przekonaj się, jak uwaga wpływa na CTR i konwersję oraz dlaczego jest lepszym prognostykiem świadomości i zapamiętywalności marki niż sama widoczność.
  • Jak uwaga generuje wzrost zapamiętywalności, intencji zakupowej i zapytań brandowych? Zobacz, dlaczego kreatywność to klucz do zdobycia uwagi w „nieobejrzanym, niesprzedanym” świecie.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.