Dzięki uporządkowaniu danych produktowych, dobrze przygotowanemu feedowi oraz zaawansowanej segmentacji z wykorzystaniem platformy Data Octopus, udało się nie tylko zwiększyć przychody z Google Ads, ale także obudzić nieaktywne produkty i wykorzystać ich pełny potencjał.
Perfumeria to marka z blisko 25-letnim doświadczeniem na rynku e-commerce w branży beauty. Oferuje ponad 340 kategorii produktowych i ponad 1100 marek, łącząc kosmetyki znanych brandów, produkty premium, a także niszowe perfumy. Dzięki szerokiej ofercie i silnej pozycji rynkowej dostarcza klientom bogaty wybór zapachów i kosmetyków z całego świata.
1. Aż 47,5% produktów nie generowało kosztów i kliknięć w kampaniach Aż 47,5% produktów nie generowało kosztów i kliknięć w kampaniach
2. Podniesione ceny na stronie www utrudniały konwersję
3. Brak etykiet wspomagających feed management
4. Częste rotacje produktów na promocjach
Centralizacja i połączenie
danych produktowych
Kluczową rolę odegrała platforma Data Octopus, która umożliwiła centralizację, wzbogacenie i bieżące zarządzanie pełnym zakresem danych produktowych z różnych źródeł (GA4, Google Ads, Ceneo, Marketing Automation)
Analityka
i poprawność pomiarów
Zapewniono poprawne wdrożenie consent mode, GA4 oraz Google Ads, włączając konwersje rozszerzone i synchronizację danych GA4 z BI, co pozwoliło na dokładną analizę efektywności kampanii.
Optymalizacja
feedu
Feed został rozbudowany o dodatkowe etykiety zarządzane w Data Octopus (marża, priorytety produktowe, atrakcyjność cenowa według Ceneo, aktualny performance produktów), co znacząco zwiększyło precyzję targetowania.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.