Home Case studies Tysiące produktów w ofercie,  ale tylko niewielka część generuje sprzedaż? Zmieniliśmy to dzięki danym i technologii | Perfumeria

Tysiące produktów w ofercie,  ale tylko niewielka część generuje sprzedaż? Zmieniliśmy to dzięki danym i technologii | Perfumeria

Dzięki uporządkowaniu danych produktowych, dobrze przygotowanemu feedowi oraz zaawansowanej segmentacji z wykorzystaniem platformy Data Octopus, udało się nie tylko zwiększyć przychody z Google Ads, ale także obudzić nieaktywne produkty i wykorzystać ich pełny potencjał.

Kim jest Perfumeria

Perfumeria to marka z blisko 25-letnim doświadczeniem na rynku e-commerce w branży beauty. Oferuje ponad 340 kategorii produktowych i ponad 1100 marek, łącząc kosmetyki znanych brandów, produkty premium, a także niszowe perfumy. Dzięki szerokiej ofercie i silnej pozycji rynkowej dostarcza klientom bogaty wybór zapachów i kosmetyków z całego świata.

Mmm… sukces! Jak sprzedawać smak, emocje i wartość. Case Study Maczfit.

Cele kampanii

Wyzwanie – z jakim problemem się zmierzyliśmy

1. Aż 47,5% produktów nie generowało kosztów i kliknięć w kampaniach Aż 47,5% produktów nie generowało kosztów i kliknięć w kampaniach

2. Podniesione ceny na stronie www utrudniały konwersję

3. Brak etykiet wspomagających feed management

4. Częste rotacje produktów na promocjach

    Nasze rozwiązanie

    1

    Centralizacja i połączenie

    danych produktowych

    Kluczową rolę odegrała platforma Data Octopus, która umożliwiła centralizację, wzbogacenie i bieżące zarządzanie pełnym zakresem danych produktowych z różnych źródeł (GA4, Google Ads, Ceneo, Marketing Automation)

    2

    Analityka

    i poprawność pomiarów

    Zapewniono poprawne wdrożenie consent mode, GA4 oraz Google Ads, włączając konwersje rozszerzone i synchronizację danych GA4 z BI, co pozwoliło na dokładną analizę efektywności kampanii.

    3

    Optymalizacja

    feedu

    Feed został rozbudowany o dodatkowe etykiety zarządzane w Data Octopus (marża, priorytety produktowe, atrakcyjność cenowa według Ceneo, aktualny performance produktów), co znacząco zwiększyło precyzję targetowania.

    Efekty działań

    CASE STUDY Perfumeria
    CASE STUDY Perfumeria
    CASE STUDY Perfumeria

    Porozmawiajmy

    Opowiedz nam o swojej marce

    Grzegorz
    Maliszewski

    HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

    tel. +48 577 997 701

    e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

    PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

    Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.