Open Market Programmatic (aukcja otwarta) to model automatycznego zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej online, w którym oferty są publicznie dostępne dla szerokiego grona reklamodawców. Cały proces odbywa się w czasie rzeczywistym, a cena powierzchni ustalana jest w drodze aukcji. W przeciwieństwie do zamkniętych modeli, takich jak Private Marketplace (PMP) czy Programmatic Direct, Open Market działa w formule otwartej giełdy, gdzie każdy reklamodawca podłączony do danej platformy może złożyć ofertę.
Open Market w Programmatic to najbardziej otwarty i skalowalny model zakupu reklam online. Pozwala reklamodawcom dotrzeć do ogromnej liczby użytkowników w różnych kanałach, jednak nie daje tak dużej kontroli i bezpieczeństwa jak modele PMP czy Programmatic Direct. Jest to rozwiązanie efektywne kosztowo, szczególnie na początkowych etapach kampanii, ale dla marek premium często łączone jest z innymi formami zakupu w reklamie programmatic
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi.
Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracujemy w obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.