W ostatnim czasie zostaliśmy zaproszeni przez Google do uczestnictwa w ich prestiżowym programie “Agency of Tomorrow”. Tym samym dołączyliśmy do grona 42 starannie wyselekcjonowanych agencji z regionu CEE które zdaniem Google mają potencjał ku temu, aby stać się liderami kształtującymi branżę.
Po pierwsze – jest to niezbity dowód, że jako agencja inbound marketingu znajdujemy się w ścisłej czołówce firm oferujących usługi PPC. I to nie tylko w Polsce, ale całym regionie CEE! Po drugie – otrzymaliśmy możliwość nauki od najlepszych specjalistów w branży, nawiązania cennych kontaktów biznesowych i dostępu z pierwszej ręki do najświeższych trendów i zmian, które w najbliższym czasie planuje wprowadzić Google. “Fakt znalezienia się w gronie 42 dynamicznie rozwijających się i dobrze rokujących agencji z regionu CEE jest dla nas dużym wyróżnieniem i motywatorem do dalszej pracy. Cieszymy się że Google wspiera agencje w kluczowych obszarach jak Strategia, Marketing, HR czy Operacja dzięki czemu możemy rozwijać się w kierunku tytułowych “agencji jutra” które efektywnie odpowiedzą na wyzwania stawiane przez digital marketing. Największymi beneficjentami programu “Agency of tomorrow” będą nasi aktualni i przyszli klienci, którzy będą mieli prawo oczekiwać od nas jeszcze więce,j a my nie możemy się doczekać, aby na te potrzeby odpowiedzieć.” – mówi Robert Stolarczyk, CEO w Promotraffic.
Za nami pierwsze spotkanie z cyklu, które odbyło się 27.02.2018 w Campus Warsaw. Finalnie zaplanowane są cztery, każde dotyczące innej gałęzi biznesu. Na spotkaniu poświęconemu Strategii w biznesie, mogliśmy wysłuchać prelekcji tak szanowanych w branży osobistości jak Robert Craven, najwyższej klasy międzynarodowy mówca biznesowy Keynote, autor i konsultant ds. rozwoju biznesu, czy dr. Elsbeth Johnson – ekspertki w zakresie przywództwa, strategii i zmian w London Business School.
Podczas warsztatów z Robertem Cravenem, które były poświęcone strategicznej pracy polegającej na budowaniu silnej organizacji w formie nowoczesnej agencji digital, która ciągle się rozwija, pracowaliśmy nad oceną kluczowych obszarów naszych firm, procesem wyznaczania celów i tego, jak pracować nad biznesem, a nie w biznesie. Były to niezwykle inspirujące warsztaty, które pomogą nam wynieść naszą strategię długofalową na wyższy level. Część warsztatów prowadzonych przez Elsbeth była skierowana w stronę zaangażowania, owocującego nowymi obszarami biznesu dla agencji, takimi jak nowe usługi czy kompetencje. Niezwykle ciekawe było zwrócenie uwagi na to, w którym z tych dwóch obszarów odnajdują się poszczególni członkowie kadry zarządzającej. Do udziały w programie zostało zaproszone łącznie 10 agencji z Polski. Prócz nas w programie Agency of Tomorrow wzięli udział: Adequate, Bluerank, CubeGroup, Marketing Online, Sempai, Result Media, Sales & More, Semahead i Up & More. Gratulujemy wszystkim wybranym i bardzo się cieszymy, że reprezentacja naszego kraju okazała się tą najliczniejszą! Zobaczcie naszą fotorelację z tego wydarzenia, a my już zabieramy się do pracy nad tym, by zdobytą na wydarzeniu wiedzę wprowadzić w życie!
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.