Jedyne co mogą Ci sprzedać, to wiedzę na temat marketingu internetowego oraz motywację do dalszego rozwoju umiejętności. Nieustępliwi, zacięci, czasem uparci, ale właśnie przez to inspirujący rzesze osób, które wiążą swoją karierę z marketingiem. Zapraszam na drugą część cyklu ,,Oni inspirują! Microinfluencerzy w marketingu internetowym”. Oto moja fantastyczna czwórka:
1. Beata Mosór-Szyszka
2. Piotr Chmielewski
3. Aleksandra Jarośkiewicz
4. Łukasz Wołek
Poniżej znajdziecie główne obszary działalności dzisiejszych bohaterów.
Źródło: materiały Beaty
Osiągnięcia oraz sukcesy zawodowe Beaty można wymieniać, wymieniać i wymieniać… Przez kilka lat była mentorką Google w obszarze Marketing & Product, pracowała w wielu różnych (mniejszych oraz większych) spółkach związanych z marketingiem i PR, występowała na międzynarodowych konferencjach takich jak Lean Startup Days Paris czy Product Marketing Summit London.
Zbierając te wszystkie doświadczenia, przyświecał jej jeden, główny cel: założenie własnej firmy. Zrealizowała go z rozmachem – pewnego słonecznego dnia na Kanarach powstała wizja, na podstawie której powstała agencja Project: People.
Źródło: strona internetowa Project: People
To agencja strategiczna zajmująca się metodami lean. Na stronie internetowej przedsiębiorstwa nie znajdziecie oferty oraz cennika, ale obietnicę: przyjdźcie do nas z problemem, a my pomożemy wam go rozwiązać, abyście mogli działać sprawniej. Beata ma na swoim koncie własną metodę tworzenia kampanii marketingowych (Lean Marketing Sprint), a także narzędzia, które wykorzystuje w codziennej pracy w Project: People (Values Poker).
Źródło: Facebook
Piotr jest założycielem agencji marketingu społecznościowego pod nazwą Social Media Now – merytorycznie o mediach społecznościowych, z którą organizuje Social Media Week Warsaw. Według statystyk, ma za sobą już ponad 600 dni szkoleń przeprowadzonych dla wielu osób. To robi wrażenie! Swoje duże doświadczenie w nauczaniu o social mediach wykorzystuje na co dzień. Wraz ze swoim zespołem stawia na pasję oraz zaangażowanie, a także kompleksowość.
To podejście zaowocowało już niejednokrotnie – między innymi na globalnej stronie Facebooka, gdzie Social Media Now zostało wyróżnione za ciekawe case study obrazujące pracę z jednym z klientów.
Źródło: strona internetowa agencji Social Media Now
Jeśli sami chcecie się przekonać, jak szkoli Piotr Chmielewski, zapraszamy na szkolenie z Facebooka i Instagrama PRO. Więcej szczegółów pod linkiem: http://fbpro.socialmedianow.pl.
Źródło: Facebook
Aleksandra Jarośkiewicz, jak sama o sobie pisze, jest pasjonatką nowych technologii, uwielbia współpracować ze startupami oraz dynamicznymi firmami, które poszukują zmian. Najlepiej czuje się podczas tworzenia firm, marek online, a także projektów od podstaw. W jej CV figurują duże, znaczące marki z różnych branż – pracowała między innymi w L’Orealu, Matrasie czy Gino Rossi na stanowiskach związanych z marketingiem.
Aleksandra jest także mentorką w Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, a jeden z jej wykładów można zobaczyć poniżej:
Przełomowym wydarzeniem w zawodowym życiu Aleksandry było założenie startupu Fun in Design, który niestety po kilku latach przestał istnieć. Najbardziej inspirująca w tej historii była reakcja Aleksandry, która potrafiła przepracować swoją porażkę. Dzięki temu do tej pory inspiruje miliony przedsiębiorczych kobiet nieco zmodyfikowanym na własne potrzeby cytatem Carlosa Ruiza Zafóna: ,,Strach jest oznaką rozsądku. Tylko skończeni głupcy niczego się nie boją… ale kto nie ryzykuje, szampana nie pije!”
Źródło: Facebook
Źródło: Linkedin
Łukasz Wołek posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży marketingu internetowego – zdobywał je między innymi w firmach EURA7 oraz Abanana Advertising. Zespół pierwszej z nich zajmuje się projektowaniem serwisów internetowych, natomiast druga firma działa w komunikacji marketingowej.
Łukasz chętnie dzieli się wiedzą w autorskim podcaście pod tytułem ,,Marketing ludzkim głosem”, gdzie jak sam pisze – rozkłada na czynniki pierwsze słownictwo branżowe, opierając się na konkretnych przykładach, posiłkując się danymi. Jeśli jesteście zainteresowani takimi tematami, możecie dołączyć do grupy na Facebooku Marketing Ludzkim Głosem.
Wśród zalewu samozwańczych ekspertów warto wiedzieć, gdzie szukać osób przekazujących rzetelne informacje i wiedzę z zakresu marketingu internetowego. Ten artykuł ma być podpowiedzią dla wszystkich tych, którzy poszukują punktu odniesienia czy ludzi, od których mogą się uczyć. Wyżej przedstawionych specjalistów serdecznie polecamy waszej uwadze.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.