Dołącz do dedykowanych szkoleń dla Brand Mangerów!

Co zyskasz dołączając do Akademii Brand Managera?

Szkolenia

Wiedza przekazana przez praktyków w kameralnej zamkniętej grupie Brand Managerów. Rozszerzenie i usystematyzowanie wiedzy na poziomie zaawansowanym.

Warsztaty

Część szkoleniowa w formie wykładu uzupełniania jest blokiem warsztatowym, gdzie można wdrożyć poznane rozwiązania i zderzyć różne spojrzenia na omawiane wyzwania.

Networking

Akademia Brand Managera to codwutygodniowe spotkania stacjonarne w biurze PromoTraffic. Taka forma daje przestrzeń do dyskusji i wymiany doświadczeń brand managerów z różnych branż.

Przydatne narzędzia

Najlepsze i sprawdzone rozwiązania klasy PRO pozwalające zwiększyć efektywność prowadzonych działań i rozbudować ich analitykę.

Materiały szkoleniowe

Po każdym dniu szkoleniowym uczestnicy dostają paczkę materiałów, które pomogą wdrożyć im pozyskaną wiedzę w praktyce. Są to matryce, szablony, schematy lub one pagery dotyczące omawianego na szkoleniu obszaru.

PROGRAM *nowe terminy

7 maja – ODBIORCY | Od badań po planowanie mediów

Dowiesz się:

– jak badać grupę odbiorców 
– jak prowadzić komunikacje w oparciu o segmentacje odbiorców
– jak wykorzystać wiedzę o odbiorcach przy tworzeniu mediaplanów

8 maja – KAMPANIE PŁATNE PPC | Jak zaplanować kampanię wizerunkową

Dowiesz się:

– jakie zasoby przygotować do efektywnego prowadzenia działań reklamowych
– w jaki sposób budować strategię kampanii wizerunkowej
– w jaki sposób oceniać efektywność kampanii wizerunkowej

23 maja – SEO | Jak SEO może wzmocnić brand

Dowiesz się:

– jakie działania mogą zwiększyć efektywność SEO i całego biznesu
– jakie działania związane z pozycjonowaniem są ważne w 2024 roku
– w jaki sposób SEO może być ważnym elementem długoterminowej strategii marki

4 czerwca – Marketing Automation | Jak zautomatyzować marketing marki

Dowiesz się:

– jak dobrać system marketing automation
– jak zaprojektować automatyzację, gdy prowadzimy rozproszone działania
– jak budować taktyki automatyzacji

5 czerwca – GMP i Programmatic | Jak wykorzystać nowe technologie do budowania brandu

Dowiesz się:

– jaką rolę pełni Google Marketing Platform i Programmatic w marketingu digitalowym
– jak zmniejszyć koszty i podnieść efektywność dużych kampanii zasięgowych-
– na co zwracać uwagę budując media plany

19 czerwca – Social Media | Jak prowadzić działania wizerunkowe dla brandu

Dowiesz się:

– jakie zasoby przygotować do realizacji strategii social mediowej
– jak budować wizerunek brandu w social mediach
– jak zarządzać social mediami i w co inwestować

20 czerwca – Ekspansja zagraniczna | Jak wyprowadzić brand na nowe rynki

Dowiesz się:

– jak przygotować się do ekspansji zagranicznej i na jakie pułapki uważać  
– jakie narzędzia wykorzystać do badania potencjału poszczególnych rynków-
– o jakie elementy zadbać na każdym etapie ekspansji

Rozwiń skrzydła dzięki certyfikacji PRO

Po ukończeniu pełnego cyklu otrzymasz Certyfikat w formie papierowej i elektronicznej. Dzięki niemu możesz potwierdzić przyszłym pracodawcom pozyskane umiejętności.

Co mówią Uczestnicy o Akademii Brand Managera?

Świetne jest to, że na szkoleniach spotykają się osoby z zupełnie różnych branż, wielkości biznesów/ budżetów – dyskusje, które spontanicznie nawiązały się między samymi uczestnikami, jak i uczestnikami i prowadzącymi były bardzo wartościowe.

Szkolenie było bardzo wartościowe. Podobała mi się kwestia merytoryczna. Poruszone zostały tematy, które powinna znać każda osoba pracująca w obszarze kampanii.

Praktyczne podejście do wiedzy i ogrom tejże wiedzy, z możliwością dyskusji na bieżąco.

Zapraszam!

Weź udział w Akademii Brand Managera!

Liczba miejsc ograniczona

    Administratorem danych osobowych jest PromoTraffic sp. z o. o., ul. Wadowicka 8a, 30-415 Kraków. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji nawiązania kontaktu i odpowiedzi na formularz. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne nawiązania kontaktu lub do realizacji usługi. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są w naszej Polityce prywatności.