Wiedza przekazana przez praktyków w kameralnej zamkniętej grupie Brand Managerów. Rozszerzenie i usystematyzowanie wiedzy na poziomie zaawansowanym.
Część szkoleniowa w formie wykładu uzupełniania jest blokiem warsztatowym, gdzie można wdrożyć poznane rozwiązania i zderzyć różne spojrzenia na omawiane wyzwania.
Akademia Brand Managera to codwutygodniowe spotkania stacjonarne w biurze PromoTraffic. Taka forma daje przestrzeń do dyskusji i wymiany doświadczeń brand managerów z różnych branż.
Najlepsze i sprawdzone rozwiązania klasy PRO pozwalające zwiększyć efektywność prowadzonych działań i rozbudować ich analitykę.
Po każdym dniu szkoleniowym uczestnicy dostają paczkę materiałów, które pomogą wdrożyć im pozyskaną wiedzę w praktyce. Są to matryce, szablony, schematy lub one pagery dotyczące omawianego na szkoleniu obszaru.
Dowiesz się:
– jak badać grupę odbiorców
– jak prowadzić komunikacje w oparciu o segmentacje odbiorców
– jak wykorzystać wiedzę o odbiorcach przy tworzeniu mediaplanów
Dowiesz się:
– jakie zasoby przygotować do efektywnego prowadzenia działań reklamowych
– w jaki sposób budować strategię kampanii
– w jaki sposób oceniać efektywność prowadzonych działań
Dowiesz się:
– jakie zasoby przygotować do realizacji strategii social mediowej
– jak budować wizerunek brandu w social mediach
– jak zarządzać social mediami i w co inwestować
Dowiesz się:
– jak dobrać system marekting automation
– jak zaprojektować automatyzację, gdy prowadzimy rozproszone działania
– jak budować taktyki automatyzacji
Dowiesz się:
– jaką rolę pełni Google Marketing Platform i Programmatic w marketingu digitalowym
– jak zmniejszyć koszty i podnieść efektywność dużych kampanii zasięgowych
– na co zwracać uwagę budując media plany
Po ukończeniu pełnego cyklu otrzymasz Certyfikat w formie papierowej i elektronicznej. Dzięki niemu możesz potwierdzić przyszłym pracodawcom pozyskane umiejętności.
Świetne jest to, że na szkoleniach spotykają się osoby z zupełnie różnych branż, wielkości biznesów/ budżetów – dyskusje, które spontanicznie nawiązały się między samymi uczestnikami, jak i uczestnikami i prowadzącymi były bardzo wartościowe.
Szkolenie było bardzo wartościowe. Podobała mi się kwestia merytoryczna. Poruszone zostały tematy, które powinna znać każda osoba pracująca w obszarze kampanii.
Praktyczne podejście do wiedzy i ogrom tejże wiedzy, z możliwością dyskusji na bieżąco.