Wiedza przekazana przez praktyków w kameralnej zamkniętej grupie Brand Managerów. Rozszerzenie i usystematyzowanie wiedzy na poziomie zaawansowanym.
Część szkoleniowa w formie wykładu uzupełniania jest blokiem warsztatowym, gdzie można wdrożyć poznane rozwiązania i zderzyć różne spojrzenia na omawiane wyzwania.
Akademia Brand Managera to codwutygodniowe spotkania stacjonarne w biurze PromoTraffic. Taka forma daje przestrzeń do dyskusji i wymiany doświadczeń brand managerów z różnych branż.
Najlepsze i sprawdzone rozwiązania klasy PRO pozwalające zwiększyć efektywność prowadzonych działań i rozbudować ich analitykę.
Po każdym dniu szkoleniowym uczestnicy dostają paczkę materiałów, które pomogą wdrożyć im pozyskaną wiedzę w praktyce. Są to matryce, szablony, schematy lub one pagery dotyczące omawianego na szkoleniu obszaru.
Świetne jest to, że na szkoleniach spotykają się osoby z zupełnie różnych branż, wielkości biznesów/ budżetów – dyskusje, które spontanicznie nawiązały się między samymi uczestnikami, jak i uczestnikami i prowadzącymi były bardzo wartościowe.
Szkolenie było bardzo wartościowe. Podobała mi się kwestia merytoryczna. Poruszone zostały tematy, które powinna znać każda osoba pracująca w obszarze kampanii.
Praktyczne podejście do wiedzy i ogrom tejże wiedzy, z możliwością dyskusji na bieżąco.