Kolejna konferencja Pro Experts Days za nami! Sprawdź, co wydarzyło się podczas 4. Edycji
Zakończyliśmy kolejną edycję Pro Experts Days – to naprawdę udane wydarzenie, pełne pozytywnej energii i cennej wiedzy!
Podczas konferencji Pro Experts Days w jednym miejscu spotkali się Eksperci oraz Praktycy zarządzania marką, marketingiem i e-Commerce.
A czwarta edycja konferencji #PRO, to:
Ponad 200 uczestników!
2 sale i aż 12 merytorycznych prelekcji,
90% uczestników, którzy uważają, że zdobyło oczekiwane informacje i poszerzyło swoją wiedzę,
a 96% uczestników wyraziło chęć ponownego uczestnictwa w przyszłych edycjach.
Co czekało na uczestników wydarzenia? Trendy i inspiracje, merytoryczne prelekcje, praktyczne wskazówki, wnioski z raportów i wiele więcej!
Podczas konferencji poruszono takie zagadnienia jak:
GA4 – pierwsze wnioski i rady
Analityka dla Brand Managerów
Feed Management oparty o Data Warehouse
Next Wave i nadchodzące trendy – na co warto się przygotować?
Jak wykorzystać Programmatic w budowaniu silnego brandu?
Różne segmenty, wspólne wyzwania – o marketingu przyszłości
Kreatywność w digital marketingu
Patronat Honorowy wydarzenia objął: IAB Polska, a patronat medialny: Marketer+.
Dziękujemy wszystkim Uczestnikom za ich zaangażowanie i obecność!
Nie spoczywamy na laurach i pracujemy nad przygotowaniem kolejnej edycji Pro Experts Days!
fot. Piotr Szałański www.storymakers.plfot. Piotr Szałański www.storymakers.plfot. Piotr Szałański www.storymakers.plfot. Piotr Szałański www.storymakers.plfot. Piotr Szałański www.storymakers.plfot. Piotr Szałański www.storymakers.plfot. Piotr Szałański www.storymakers.plfot. Piotr Szałański www.storymakers.plfot. Piotr Szałański www.storymakers.plOptimized by Seraphinite Accelerator Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.