Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

5 urodziny PromoTraffic! Co udało nam się osiągnąć?

5 min 837
Ula Ziemska | 18.07.2017

9 lipca miało miejsce wyjątkowe wydarzenie dla naszej firmy. To już 5 lat, kiedy istniejemy formalnie na rynku jako agencja, której codzienna praca skupia się na wzroście sprzedaży i rozwoju biznesu klientów. To niesamowite, jak szybko minął ten czas, a jeszcze bardziej wyjątkowe jest to, co w ciągu ostatnich 5 lat się wydarzyło. Chcielibyśmy zatrzymać się na chwilę i wspomnieć ważne chwile oraz podziękować tym, którzy wpłynęli na nasz rozwój.

Dziękujemy klientom

Na początku chcieliśmy podziękować klientom za zaufanie. To dzięki nim, ich wierze w nasze kompetencje, możemy być coraz lepsi. Gdyby nie oni, nie mielibyśmy szans na rozwój związany z rekrutacją, szkoleniami, warsztatami, udziałem w zagranicznych konferencjach.

Dziękujemy pracownikom

Chcielibyśmy podziękować wszystkim pracownikom, którzy tworzą niepowtarzalny klimat agencji i codziennie robią wszystko, aby dostarczyć efekty, jakie obiecaliśmy na etapie powstawania strategii i planowania współpracy. Biznes to ludzie, a my nie jesteśmy wyjątkiem. Klienci, decydując się na współpracę z nami, nie kupują tego, w jakim biurze pracujemy, ile nagród stoi na naszych półkach, czy ile mamy fanów na Facebooku. Kupują nas jako ludzi, nasz czas, wiedzę, kompetencje, doświadczenie i zaangażowanie.

Dziękujemy każdemu z osobna, kto przez ostatnie 5 lat po stronie agencji przyczynił się do tego, że dziś jesteśmy wyróżniani na tle Polski, Europy a nawet świata, jeśli chodzi o kampanie prowadzone dla klientów i efekty, jakie osiągamy. W tym roku byliśmy nominowani m.in. do European Search Awards, a ostatnio do Google Premier Partner Awards.

Nie możemy zapominać też o naszych partnerach, którzy na każdym etapie współpracy wspierają nas swoją technologią i wiedzą. W efekcie możemy więcej oferować klientom i więcej wymagać od siebie samych.

Co zmieniło się w PromoTraffic przez 5 lat?

„Doskonale pamiętam pierwsze dni istnienia Seokratów, którzy po około dwóch latach istnienia zmienili nazwę na PromoTraffic. Pamiętam pierwsze biuro (pokój) w starej odrapanej kamienicy, pierwszą stronę internetową (zaślepkę w stylu “one page”), pierwsze rekrutacje (rozmowy w formie gry w statki), klimatyzację (2 plastikowe wiatraki), nasze oferty (12-slajdowe prezentacje w PowerPoint) i wiele innych wspomnień, które wywierają uśmiech na mojej twarzy.


To niesamowite, jak wiele może się zmienić w ciągu zaledwie 5 lat. W tym czasie agencja przechodziła nieskończenie wiele zmian. To wspomnienie przypomina mi o tym, że w życiu i biznesie na końcu zwyciężają Ci, którzy potrafią dostosowywać się do zmieniającego się świata i warunków. Wokół nas i u nas zmieniło się wszystko. Nie zmieniło się tylko nasze podejście, które od zawsze na pierwszym miejscu stawiało biznes klienta i efekt, który może uzyskać z naszych usług.


Dwa lata temu byłoby to tylko marzenie, ale dziś jesteśmy najlepiej ocenioną przez klientów agencją SEO/SEM w Polsce wg niezależnego raportu Media&Marketing Polska. Szczególnie cieszy mnie bardzo wysoka ocena w kategorii określającej przełożenie świadczonych usług na wzrost sprzedaży klienta.


To, co pozostało niezmienne, to wartości, którymi kierujemy się w biznesie: szacunek, pokora oraz szczerość.


Najbardziej napędzające do jeszcze cięższej pracy jest to, jak rzeczywistość będzie wyglądać za kolejne 5 lat, jeśli zachowamy podobne tempo rozwoju, jednocześnie pilnując empatii biznesowej, orientacji na efekt i kluczowe wartości.


Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że dziś możemy zbierać wyróżnienia i najważniejsze nagrody na rynku. Kiedy byliśmy na początku, nie pomyślałbym, że stanie się to aż tak szybko”.

ROBERT STOLARCZYK, PREZES ZARZĄDU PROMOTRAFFIC

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.