Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

Dlaczego jedziemy na TechCrunch Disrupt do San Francisco?

3 min 1230
Ula Ziemska | 13.09.2017

Już w sobotę lecimy do San Francisco na największe wydarzenie na świecie dotyczące start-upów.

Dlaczego jedziemy na TechCrunch?

Środowisko start-upowe jest nam bardzo bliskie, dlatego nie może nas zabraknąć na TechCrunch Disrupt. Do San Francisco wracamy po 4 miesiącach - w maju byliśmy wystawcami na targach Internet of Things, czyli największej imprezie dotyczącej internetu rzeczy.

 

"W tym roku jesteśmy w fazie bardzo intensywnego rozwoju - odwiedzamy największe technologiczne, start-upowe i marketingowe imprezy na świecie, aby czerpać inspiracje, zdobywać narzędzia i pozyskiwać partnerów biznesowych na przyszłość.

Wydarzenia takie jak TechCrunch Disrupt służą nam także do tego, aby poznać case studies, bezcenny know-how firm, które są pionierami w swoich dziedzinach. Musimy śledzić to, co teraz jest standardem na rynku amerykańskim, aby przygotować się na zmiany, które za jakiś czas dotrą i na nasz rynek".

ROBERT STOLARCZYK, PREZES PROMOTRAFFIC

Czym jest TechCrunch?

TechCrunch Disrupt to największa impreza start-upowa, na której prezentowane są przełomowe technologie. W San Francisco wystąpią innowatorzy, przedsiębiorcy i fani technologii w swoich dziedzinach.

Prelegentami będą czołowi przedstawiciele i anioły przedsiębiorczości związani m.in. z takimi firmami takimi jak: Google, Y Combinator, Reddit, Uber, SpaceX, Bitcoin. TechCrunch Disrupt trwa od 18 do 20 września.  

W tym roki czeka nas jeszcze Nowy Jork (SMX) i Lizbona (Web Summit)

 

Od początku 2017 odwiedziliśmy już 5 dużych targów, na których występowaliśmy w roli wystawców. Byliśmy w Stanach Zjednoczonych w Austin na SXSW oraz w San Francisco na IoT, odwiedziliśmy też CeBIT w Hanowerze, Going Global w Londynie czy Targi e-Handlu w Gdańsku.

Poza TechCrunch odwiedzimy jeszcze w październiku SMX w Nowym Jorku, a w listopadzie czeka nas Web Summit w Lizbonie.

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.