Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Dlaczego jedziemy na TechCrunch Disrupt do San Francisco?

3 min 1747
Ula Ziemska | 13.09.2017

Już w sobotę lecimy do San Francisco na największe wydarzenie na świecie dotyczące start-upów.

Dlaczego jedziemy na TechCrunch?

Środowisko start-upowe jest nam bardzo bliskie, dlatego nie może nas zabraknąć na TechCrunch Disrupt. Do San Francisco wracamy po 4 miesiącach - w maju byliśmy wystawcami na targach Internet of Things, czyli największej imprezie dotyczącej internetu rzeczy.

 

"W tym roku jesteśmy w fazie bardzo intensywnego rozwoju - odwiedzamy największe technologiczne, start-upowe i marketingowe imprezy na świecie, aby czerpać inspiracje, zdobywać narzędzia i pozyskiwać partnerów biznesowych na przyszłość.

Wydarzenia takie jak TechCrunch Disrupt służą nam także do tego, aby poznać case studies, bezcenny know-how firm, które są pionierami w swoich dziedzinach. Musimy śledzić to, co teraz jest standardem na rynku amerykańskim, aby przygotować się na zmiany, które za jakiś czas dotrą i na nasz rynek".

ROBERT STOLARCZYK, PREZES PROMOTRAFFIC

Czym jest TechCrunch?

TechCrunch Disrupt to największa impreza start-upowa, na której prezentowane są przełomowe technologie. W San Francisco wystąpią innowatorzy, przedsiębiorcy i fani technologii w swoich dziedzinach.

Prelegentami będą czołowi przedstawiciele i anioły przedsiębiorczości związani m.in. z takimi firmami takimi jak: Google, Y Combinator, Reddit, Uber, SpaceX, Bitcoin. TechCrunch Disrupt trwa od 18 do 20 września.  

W tym roki czeka nas jeszcze Nowy Jork (SMX) i Lizbona (Web Summit)

 

Od początku 2017 odwiedziliśmy już 5 dużych targów, na których występowaliśmy w roli wystawców. Byliśmy w Stanach Zjednoczonych w Austin na SXSW oraz w San Francisco na IoT, odwiedziliśmy też CeBIT w Hanowerze, Going Global w Londynie czy Targi e-Handlu w Gdańsku.

Poza TechCrunch odwiedzimy jeszcze w październiku SMX w Nowym Jorku, a w listopadzie czeka nas Web Summit w Lizbonie.

Ula Ziemska

PromoTraffic

Osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.