Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

Dlaczego nikt nie ogląda moich filmów?! Skuteczna kampania wideo w praktyce

5 min 1805
Iza Majocha | 12.04.2018

W dobie social media i szumu informacyjnego tekst to zdecydowanie za mało, by przyciągnąć uwagę klienta. Według danych Animoto, aż czterokrotnie więcej użytkowników obejrzałoby wideo prezentujące produkt, niż przeczytało o nim artykuł. To ogromna różnica! Ale i wielka szansa dla Ciebie. Jeżeli tylko wykorzystasz potencjał materiałów wideo, jeszcze zanim Twoi konkurenci go odkryją zyskasz przewagę, którą z łatwością można przekuć w realne zyski!

Brzmi pięknie prawda, może nawet za bardzo? Pewnie myślisz sobie - musi być jakiś haczyk! No jest. Bo jeżeli nawet będziesz miał na swoje wideo pomysł nie z tej ziemi, zatrudnisz najlepszego kamerzystę, a w tle umieścisz mega chwytliwą muzykę ALE zaniedbasz promocję swojego filmu... No to masz ładne wideo, którego nikt nie zobaczy - a nie taki jest Twój cel. Kluczem do sukcesu kampanii wideo jest więc odpowiednia jego promocja, dzięki której będziesz miał pewność, że inwestycja w wideo (która nie oszukujmy się - jest znacznie wyższa, niż przy wpisie blogowym) szybko Ci się zwróci!

Co muszę zrobić, żeby moja kampania wideo była skuteczna?

Najlepiej skorzystać z porad i wskazówek specjalistów, którzy dziennie ustawiają i koordynują dziesiątki kampanii reklamowych w Internecie! Podpowiedzą Ci oni, jak pobierać i analizować dane z YouTube'a, tworzyć skuteczne reklamy na tej platformie oraz doradzą, jak dobrać typ reklamy do Twojego rodzaju wideo. Chcesz konkretów? Nie ma problemu! Mamy dla Ciebie również darmowe skrypty do YouTube API, dzięki którym samodzielnie wypromujesz swoje wideo, trafiając z nim dokładnie do tych osób, na których Ci zależy! Cała ta tajemna wiedza zawarta została w naszym e-booku "Skuteczna kampania wideo nie tylko na YouTube'ie".

Liczymy, że dzięki informacjom zawartym w e-booku wszelkie Twoje wątpliwości związane z kampaniami wideo zostaną rozwiane. Bo to, czy warto je tworzyć, jest oczywiste: tak, jeżeli nie chcesz zostać w tyle, zdecydowanie powinieneś zainwestować w tę formę reklamy! Jeżeli po przeczytaniu e-booka stwierdzisz, że chciałbyś, żebyśmy to my przeprowadzili dla Ciebie taką skuteczną kampanię wideo - z przyjemnością to zrobimy. Wystarczy tylko, że się z nami skontaktujesz, a już wkrótce nasza załoga kosmonautów przygotuje dla Ciebie kampanię nie z tej ziemi! ;)

Iza Majocha

PromoTraffic

Osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.