Home Blog Koniec z reklamami w Chrome? Nie dla Google AdWords

Koniec z reklamami w Chrome? Nie dla Google AdWords

Czas czytania : 1 min
04 sierpnia 2017

Od kliku miesięcy Google pracował nad nową wersją przeglądarki Chrome z AdBlockiem. Bloker reklam trafił właśnie do Chrome Canary na Androida, czyli wersji przeglądarki dla deweloperów.  

Koniec z reklamami, jednak nie dla Google AdWords

AdBlock od Google ma nie dopuszczać do wyświetlania reklam łamiących zasady The Coalition for Better Ads. Zablokowane więc zostaną reklamy, które są m.in. pop-upami, zasłaniające dużą część ekranu, odtwarzające dźwięk.

Nie będą wyświetlane użytkownikom nie reklamy AdWords, ale innych systemów reklamowych. Czy jest to droga do pełnej monopolizacji rynku reklamowego?  

Jak aktywować AdBlock?

Funkcja blokowania reklam nie jest automatyczna. Należy ją aktywować ręcznie. Aby móc korzystać z tej funkcjonalności trzeba pobrać Chrome Canary ze sklepu Play. Ważne jest to, że wersja dostępna dla użytkowników jest:

Przewiduje się, że jesienią 2017 roku w standardowej przeglądarce Chrome zostanie uruchomiony AdBlock, a testy na Canary usprawnią ten proces. Zastanawiające jest to, jak odbije się to na rynku reklamowym w krajach, w których Google jest dominującą wyszukiwarką.

Udostępnij wpis jako PROtip

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.