Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

PromoTraffic z nominacją w konkursie Google Premier Partner Awards!

5 min 967
Ula Ziemska | 12.07.2017

PromoTraffic znalazł się w gronie 11 agencji z Polski, które trafiły wczoraj na shortlistę najlepszych Premium Partnerów Google. Agencje z EMEA we wrześniu w Dublinie powalczą w 6 kategoriach o nagrodę główną.

PromoTraffic z nominacją w kategorii Growing Business Online Innovation

To już druga edycja Google Premier Award, czyli konkursu, który ma na celu wyróżniać i nagradzać najlepszych partnerów w 6 kategoriach:  

  • Search Innovation,
  • Display Innovation,
  • Mobile Innovation,
  • Shopping Innovation,
  • Video Innovation,
  • Growing Businesses Online.

 To właśnie w kategorii Growing Business Online Innovation jako jedna z 4 agencji z Polski powalczymy o zwycięstwo. Nagroda jest przyznawana za szczególnie wykorzystanie najnowszych dostępnych narzędzi, osiągnięcie ponadprzeciętnych efektów kampanii w obszarze digital marketingu na skalę globalną.  

150 agencji z całego świata w konkursie Google Partner Awards

PromoTraffic znalazło się w gronie 150 agencji z całego świata, które zostały podzielone na 9 regionów: EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), Ameryka Północna, Ameryka Łacińska, Australia i Nowa Zelandia, Chiny wraz z Hong Kongiem i Tajwanem, Korea Południowa, Azja Południowo-Wschodnia, Japonia oraz Indie.

Poza naszą agencją do tytułu zwycięzcy w regionie EMEA z Polski zostali nominowani: Bluerank, Marketing Online, Sales Tube, Sempai, SMG PM, They, Up&More, Cube Group, K2 Search i Semahead.  

Robert Stolarczyk, Prezes Zarządu PromoTraffic, o nominacji do nagrody:

"To kolejne wyróżnienie w ostatnim czasie, które udało nam się otrzymać. Już niebawem pochwalimy się wynikami niezależnego badania, które uplasowało naszą agencję w rankingu Agencji Interaktywnych 2017 wg MM Polska bardzo wysoko we wszystkich kategoriach, a już możemy pakować walizki do Dublina i zapowiadać walkę do końca o najwyższą nagrodę. Bardzo cieszymy się, że efekty naszej pracy są doceniane nie tylko w Polsce, ale także na arenie międzynarodowej. Cieszę się, że możemy znaleźć się w gronie najlepszych agencji na świecie i zbierać bezcenne doświadczenie".

7 września w Dublinie odbędzie się gala Google Premier Partner Award dla regionu EMEA

Ogłoszenie zwycięzców regionu EMEA nastąpi 7 września w Dublinie na uroczystej gali. Dzień wcześniej będą miały miejsce inspirujące warsztaty z najlepszymi specjalistami w swoich kategoriach na świecie. Wygrani z Dublina udadzą się do Nowego Jorku, gdzie zmierzą się w globalnej edycji konkursu.  

PromoTraffic w Dublinie, San Francisco, Nowym Jorku i Lizbonie

W PromoTraffic szykuje się pracowity ostatni kwartał tego roku - oprócz Dublina, we wrześniu udajemy się jako wystawcy na TechCrunch Disrupt do San Francisco, a następnie na SMX do Nowego Yorku i Web Summit do Lizbony.

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.