Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

Oni inspirują! Microinfluencerzy w marketingu internetowym CZ.1

3 min 858
Weronika Bazarnik | 13.09.2019

Uczą i doradzają. Motywują i wskazują drogę. Napędzają. Tacy właśnie są ludzie, których życiem rządzi pasja i powołani do dzielenia się swoją wiedzą, inspirują innych. Każdy z nich jest inny. Każdy wyjątkowy. Każdy niesie ze sobą pewien bagaż doświadczeń i mądrości. Wartościowi microinfluencerzy są w stanie wnieść do naszego życia mnóstwo dobrej energii, która nierozerwalnie wiąże się z rozwojem w każdej branży. W tym artykule przybliżymy sobie postaci kilku microinfluencerów z dziedziny marketingu internetowego.  Sprawdź, kim oni są i co mogą Ci zaoferować.

Oto nasze pierwsze bohaterki:
1.    Dagmara Pakulska
2.    Joanna Drabent
3.    Katarzyna Młynarczyk

Od razu pozwolę sobie zaznaczyć, że w tym artykule nie przeczytasz o tym, ile kto ma lat, gdzie studiował i z kim mieszka. Przyjrzymy się bliżej pracy każdej z bohaterek, a przede wszystkim temu, za co kocha je społeczność i w jaki sposób napędzają innych do działania. 

Dagmara Pakulska, Social Media Trainer & Consultant

Myślę, że śmiało możemy ją określić mianem „kobiety renesansu”. Jako marketer, szkoleniowiec i wykładowca akademicki poza wiedzą teoretyczną oferuje nam coś więcej, a mianowicie inspirację. Dagmara współpracowała z wieloma markami, jak m.in. TVN czy Idea Hub, a w 2017 roku do życia powołała fanpage Niby prasówka, na którym dzieli się z nami newsami z branży. Szukając w sieci informacji o Dagmarze, możemy się natknąć na określenie „królowa Twittera”, ponieważ jest świetnym graczem w branży Social Media. Podobno lubi być tak nazywana, bo dzięki temu ludzie wiedzą, że mogą się do niej zgłosić po radę. 😊

Personal branding nie ma przed Dagmarą tajemnic. Dowodem na to jest jej konto na LinkedIn, Instagramie, a także wspomniana Niby prasówka. Jak ona to robi? Myślę, że najlepiej przywołać słowa zawarte w jednym z jej wywiadów:

„Budując personal branding, trzeba nastawić się na długi proces i mnóstwo pracy. Przede wszystkim trzeba zacząć od autoanalizy i zrozumienia, w czym faktycznie jest się najlepszym i co chce się komunikować światu.”

Źródło: https://webepartners.pl/blog/personal-branding-wywiad/

Autoanaliza, zrozumienie, autentyczność i ciężka praca. Dagmara zbudowała swój personal branding bardzo świadomie. Dzięki temu dziś jest uznawana za specjalistkę w branży, której poczynania w marketingu internetowym warto śledzić.

 

Joanna Drabent, CEO & Prowly PR Software

Według The Hundert i Forbes Joanna jest jedną z topowych założycielek startupów w Europie. Nic w tym dziwnego skoro Prowly aktywnie digitalizuje branżę PR. Z wywiadów dowiadujemy się, że Joanna stworzyła aplikację z prostego powodu, a mianowicie - z potrzeby. Zanim pojawiło się na rynku Prowly, PR-owcy byli skazani na pracę z Wordem i Excelem, a więc z narzędziami nieprzystosowanymi do ich codzienności. Dzisiaj z aplikacji korzystają nie tylko najwięksi giganci na polskim rynku, ale również PR-owcy na niemal każdym kontynencie – od Australii, przez Europę, Afrykę i obie Ameryki.

Przeglądając media społecznościowe Joanny i czytając wywiady z jej udziałem, widzę dynamiczną osobowość pełną pasji i pozytywnego nastawienia do życia.  Najlepszym na to dowodem jest jej wypowiedź na temat wzlotów i upadków, a mianowicie:

„Staram się nie wartościować sukcesów i porażek. To, czego się na pewno nauczyłam, rozwijając startup, to nie bać się porażek i nie cieszyć za długo sukcesami, bo i tych, i tych na koncie mamy każdego dnia coraz więcej. Nasza rzeczywistość jest na tyle dynamiczna, że z biegiem czasu definicje sukcesu i porażki zmieniają się. Dziś mogę powiedzieć, że każda porażka to cenne doświadczenie, a sukces, który z zewnątrz wydaje się mało istotny, potrafi cieszyć najbardziej. Obie kategorie doświadczeń napędzają do działania tak samo mocno”.

Źródło: https://www.totalmoney.pl/artykuly/7607414,finanse-dla-firm,pomysl-na-startup---rozmowa-z-joanna-drabent--ceo-i-wspolzalozycielka-prowlycom,1,1

Kreatywna i zdeterminowana do działania. Pozytywna i twardo stąpająca po ziemi. Kiedy czytasz kolejny wywiad z Joanną na temat jej pracy, wydaje Ci się, że masz do czynienia z kobietą, która jest dynamitem. Pytana o autorytet z branży, odpowiada, że to ludzie, z którymi współpracuje, inspirują ją najbardziej. Od PR Assistant do CEO & co-founder. Jak widać, marzenia się spełniają. Potrzeba tylko cierpliwości, pracy, pomysłu i wsparcia najbliższych!


Katarzyna Młynarczyk, CEO Socjomania

Ten, kto miał okazję zapoznać się z wystąpieniami Kasi, z pewnością dostrzeże w niej ciepłą i pełną życia optymistkę, która chętnie dzieli się swoją wiedzą. Katarzyna jest prawdziwym specjalistą w dziedzinie Social Media, a jej profesjonalizm przejawia się w każdym wypowiedzianym zdaniu podczas danego szkolenia. To właśnie z tego powodu słucha się jej tak dobrze! Katarzyna zarządza spółką Socjomania, która specjalizuje się w szkoleniach oraz konsultingu w dziedzinie marketingu internetowego.

Od kilku lat zajmuje się metodyką projektowania usług i edukuje innych w zakresie design thinking. Dzieląc się swoją wiedzą, inspiruje. Uświadamia swoim słuchaczom znaczenie zagadnień z dziedziny marketingu w praktyczny sposób, czego dowodem są pozytywne komentarze w sieci na temat jej wystąpień.

„Kasia Młynarczyk to osoba kompetentna, miła i bardzo konkretna. Szkolenie z LinkedIn, w którym uczestniczyłem, dało mi ogromną wiedzę i otworzyło na nowe możliwości kontaktów biznesowych oraz prezentacji usług. Kasia potrafiła ukształtować i wskazać odpowiedni kierunek. Polecam wszystkim szkolenia w Socjomanii oraz trzymam kciuki, żeby każdy miał to szczęście co ja i uczestniczył w zajęciach prowadzonych przez Kasię”.

Źródło: http://biuromowcow.pl/project/katarzyna-mlynarczyk/

Kilka słów na koniec…

Marketing internetowy to bardzo dynamiczna branża. Chcąc być na bieżąco z trendami, a może nawet i krok do przodu, warto śledzić poczynania ekspertów. Zdaniem, które idealnie zamknie myśl przewodnią tego artykułu, są słowa Dalajlamy XVI:
„Oceniaj swój sukces po tym, co dałeś innym, aby go osiągnąć”. 

Nic dodać, nic ująć. 
 

Weronika Bazarnik

Content Specialist

dla przyjaciół Werka. Zgłębia wiedzę teoretyczną o byciu mamą, poprzez pisanie unikalnych i angażujących treści dla internetowego sklepu z artykułami dla dzieci w wieku niemowlęcym (twierdzi, że na praktykę przyjdzie jeszcze czas…). Miłośniczka egzotycznego tańca (zarówno w parze, jak i solo), weekendy stara się spędzać blisko natury, ładując baterie pozytywną energią, którą zaraża ludzi w pracy przez cały tydzień. Od dziecka ma niezwykłą słabość do psów – mówi się, że obok żadnego czworonoga nie przejdzie obojętnie.

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.