Home Blog Oni inspirują! Microinfluencerzy w marketingu internetowym CZ.1

Oni inspirują! Microinfluencerzy w marketingu internetowym CZ.1

Czas czytania : 4 min
13 września 2019

Uczą i doradzają. Motywują i wskazują drogę. Napędzają. Tacy właśnie są ludzie, których życiem rządzi pasja i powołani do dzielenia się swoją wiedzą, inspirują innych. Każdy z nich jest inny. Każdy wyjątkowy. Każdy niesie ze sobą pewien bagaż doświadczeń i mądrości. Wartościowi microinfluencerzy są w stanie wnieść do naszego życia mnóstwo dobrej energii, która nierozerwalnie wiąże się z rozwojem w każdej branży. W tym artykule przybliżymy sobie postaci kilku microinfluencerów z dziedziny marketingu internetowego.  Sprawdź, kim oni są i co mogą Ci zaoferować.

Oto nasze pierwsze bohaterki:
1.    Dagmara Pakulska
2.    Joanna Drabent
3.    Katarzyna Młynarczyk

Od razu pozwolę sobie zaznaczyć, że w tym artykule nie przeczytasz o tym, ile kto ma lat, gdzie studiował i z kim mieszka. Przyjrzymy się bliżej pracy każdej z bohaterek, a przede wszystkim temu, za co kocha je społeczność i w jaki sposób napędzają innych do działania. 

Dagmara Pakulska, Social Media Trainer & Consultant

Myślę, że śmiało możemy ją określić mianem „kobiety renesansu”. Jako marketer, szkoleniowiec i wykładowca akademicki poza wiedzą teoretyczną oferuje nam coś więcej, a mianowicie inspirację. Dagmara współpracowała z wieloma markami, jak m.in. TVN czy Idea Hub, a w 2017 roku do życia powołała fanpage Niby prasówka, na którym dzieli się z nami newsami z branży. Szukając w sieci informacji o Dagmarze, możemy się natknąć na określenie „królowa Twittera”, ponieważ jest świetnym graczem w branży Social Media. Podobno lubi być tak nazywana, bo dzięki temu ludzie wiedzą, że mogą się do niej zgłosić po radę. ?

Personal branding nie ma przed Dagmarą tajemnic. Dowodem na to jest jej konto na LinkedIn, Instagramie, a także wspomniana Niby prasówka. Jak ona to robi? Myślę, że najlepiej przywołać słowa zawarte w jednym z jej wywiadów:

„Budując personal branding, trzeba nastawić się na długi proces i mnóstwo pracy. Przede wszystkim trzeba zacząć od autoanalizy i zrozumienia, w czym faktycznie jest się najlepszym i co chce się komunikować światu.”

Źródło: https://webepartners.pl/blog/personal-branding-wywiad/

Autoanaliza, zrozumienie, autentyczność i ciężka praca. Dagmara zbudowała swój personal branding bardzo świadomie. Dzięki temu dziś jest uznawana za specjalistkę w branży, której poczynania w marketingu internetowym warto śledzić.

 

Joanna Drabent, CEO & Prowly PR Software

Według The Hundert i Forbes Joanna jest jedną z topowych założycielek startupów w Europie. Nic w tym dziwnego skoro Prowly aktywnie digitalizuje branżę PR. Z wywiadów dowiadujemy się, że Joanna stworzyła aplikację z prostego powodu, a mianowicie – z potrzeby. Zanim pojawiło się na rynku Prowly, PR-owcy byli skazani na pracę z Wordem i Excelem, a więc z narzędziami nieprzystosowanymi do ich codzienności. Dzisiaj z aplikacji korzystają nie tylko najwięksi giganci na polskim rynku, ale również PR-owcy na niemal każdym kontynencie – od Australii, przez Europę, Afrykę i obie Ameryki.

Przeglądając media społecznościowe Joanny i czytając wywiady z jej udziałem, widzę dynamiczną osobowość pełną pasji i pozytywnego nastawienia do życia.  Najlepszym na to dowodem jest jej wypowiedź na temat wzlotów i upadków, a mianowicie:

„Staram się nie wartościować sukcesów i porażek. To, czego się na pewno nauczyłam, rozwijając startup, to nie bać się porażek i nie cieszyć za długo sukcesami, bo i tych, i tych na koncie mamy każdego dnia coraz więcej. Nasza rzeczywistość jest na tyle dynamiczna, że z biegiem czasu definicje sukcesu i porażki zmieniają się. Dziś mogę powiedzieć, że każda porażka to cenne doświadczenie, a sukces, który z zewnątrz wydaje się mało istotny, potrafi cieszyć najbardziej. Obie kategorie doświadczeń napędzają do działania tak samo mocno”.

Źródło: https://www.totalmoney.pl/artykuly/7607414,finanse-dla-firm,pomysl-na-startup—rozmowa-z-joanna-drabent–ceo-i-wspolzalozycielka-prowlycom,1,1

Kreatywna i zdeterminowana do działania. Pozytywna i twardo stąpająca po ziemi. Kiedy czytasz kolejny wywiad z Joanną na temat jej pracy, wydaje Ci się, że masz do czynienia z kobietą, która jest dynamitem. Pytana o autorytet z branży, odpowiada, że to ludzie, z którymi współpracuje, inspirują ją najbardziej. Od PR Assistant do CEO & co-founder. Jak widać, marzenia się spełniają. Potrzeba tylko cierpliwości, pracy, pomysłu i wsparcia najbliższych!

Katarzyna Młynarczyk, CEO Socjomania

Ten, kto miał okazję zapoznać się z wystąpieniami Kasi, z pewnością dostrzeże w niej ciepłą i pełną życia optymistkę, która chętnie dzieli się swoją wiedzą. Katarzyna jest prawdziwym specjalistą w dziedzinie Social Media, a jej profesjonalizm przejawia się w każdym wypowiedzianym zdaniu podczas danego szkolenia. To właśnie z tego powodu słucha się jej tak dobrze! Katarzyna zarządza spółką Socjomania, która specjalizuje się w szkoleniach oraz konsultingu w dziedzinie marketingu internetowego.

Od kilku lat zajmuje się metodyką projektowania usług i edukuje innych w zakresie design thinking. Dzieląc się swoją wiedzą, inspiruje. Uświadamia swoim słuchaczom znaczenie zagadnień z dziedziny marketingu w praktyczny sposób, czego dowodem są pozytywne komentarze w sieci na temat jej wystąpień.

„Kasia Młynarczyk to osoba kompetentna, miła i bardzo konkretna. Szkolenie z LinkedIn, w którym uczestniczyłem, dało mi ogromną wiedzę i otworzyło na nowe możliwości kontaktów biznesowych oraz prezentacji usług. Kasia potrafiła ukształtować i wskazać odpowiedni kierunek. Polecam wszystkim szkolenia w Socjomanii oraz trzymam kciuki, żeby każdy miał to szczęście co ja i uczestniczył w zajęciach prowadzonych przez Kasię”.

Źródło: http://biuromowcow.pl/project/katarzyna-mlynarczyk/

Kilka słów na koniec…

Marketing internetowy to bardzo dynamiczna branża. Chcąc być na bieżąco z trendami, a może nawet i krok do przodu, warto śledzić poczynania ekspertów. Zdaniem, które idealnie zamknie myśl przewodnią tego artykułu, są słowa Dalajlamy XVI:
„Oceniaj swój sukces po tym, co dałeś innym, aby go osiągnąć”. 

Nic dodać, nic ująć. 
 

Udostępnij wpis jako PROtip

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.

Jak bardzo podobał Ci się ten wpis?

Kliknij i oceń

Średni rating 0 / 5. Głosowanie 0

Bądź pierwszą osobą, która oceni ten wpis

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?