Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Oni inspirują! Microinfluencerzy w marketingu internetowym CZ.2

10 min 1766
Magdalena Mróz | 28.02.2020

Jedyne co mogą Ci sprzedać, to wiedzę na temat marketingu internetowego oraz motywację do dalszego rozwoju umiejętności. Nieustępliwi, zacięci, czasem uparci, ale właśnie przez to inspirujący rzesze osób, które wiążą swoją karierę z marketingiem. Zapraszam na drugą część cyklu ,,Oni inspirują! Microinfluencerzy w marketingu internetowym”. Oto moja fantastyczna czwórka:

1.    Beata Mosór-Szyszka
2.    Piotr Chmielewski
3.    Aleksandra Jarośkiewicz
4.    Łukasz Wołek

Poniżej znajdziecie główne obszary działalności dzisiejszych bohaterów.

Beata Mosór-Szyszka – CEO & Strategist Project: People

Źródło: materiały Beaty

Osiągnięcia oraz sukcesy zawodowe Beaty można wymieniać, wymieniać i wymieniać… Przez kilka lat była mentorką Google w obszarze Marketing & Product, pracowała w wielu różnych (mniejszych oraz większych) spółkach związanych z marketingiem i PR, występowała na międzynarodowych konferencjach takich jak  Lean Startup Days Paris czy Product Marketing Summit London.

Zbierając te wszystkie doświadczenia, przyświecał jej jeden, główny cel: założenie własnej firmy. Zrealizowała go z rozmachem – pewnego słonecznego dnia na Kanarach powstała wizja, na podstawie której powstała agencja Project: People

Źródło: strona internetowa Project: People 

To agencja strategiczna zajmująca się metodami lean. Na stronie internetowej przedsiębiorstwa nie znajdziecie oferty oraz cennika, ale obietnicę: przyjdźcie do nas z problemem, a my pomożemy wam go rozwiązać, abyście mogli działać sprawniej. Beata ma na swoim koncie własną metodę tworzenia kampanii marketingowych (Lean Marketing Sprint), a także narzędzia, które wykorzystuje w codziennej pracy w Project: People (Values Poker). 

Piotr Chmielewski – CEO Social Media Now

Źródło: Facebook

Piotr jest założycielem agencji marketingu społecznościowego pod nazwą Social Media Now – merytorycznie o mediach społecznościowych, z którą organizuje Social Media Week Warsaw. Według statystyk, ma za sobą już ponad 600 dni szkoleń przeprowadzonych dla wielu osób. To robi wrażenie! Swoje duże doświadczenie w nauczaniu o social mediach wykorzystuje na co dzień. Wraz ze swoim zespołem stawia na pasję oraz zaangażowanie, a także kompleksowość. 

To podejście zaowocowało już niejednokrotnie – między innymi na globalnej stronie Facebooka, gdzie Social Media Now zostało wyróżnione za ciekawe case study obrazujące pracę z jednym z klientów. 

Źródło: strona internetowa agencji Social Media Now

Jeśli sami chcecie się przekonać, jak szkoli Piotr Chmielewski, zapraszamy na szkolenie z Facebooka i Instagrama PRO. Więcej szczegółów pod linkiem: http://fbpro.socialmedianow.pl.

Aleksandra Jarośkiewicz – eCommerce Director CD PROJEKT SA

Źródło: Facebook

Aleksandra Jarośkiewicz, jak sama o sobie pisze, jest pasjonatką nowych technologii, uwielbia współpracować ze startupami oraz dynamicznymi firmami, które poszukują zmian. Najlepiej czuje się podczas tworzenia firm, marek online, a także projektów od podstaw. W jej CV figurują duże, znaczące marki z różnych branż – pracowała między innymi w L’Orealu, Matrasie czy Gino Rossi na stanowiskach związanych z marketingiem.

Aleksandra jest także mentorką w Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, a jeden z jej wykładów można zobaczyć poniżej:

Przełomowym wydarzeniem w zawodowym życiu Aleksandry było założenie startupu Fun in Design, który niestety po kilku latach przestał istnieć. Najbardziej inspirująca w tej historii była reakcja Aleksandry, która potrafiła przepracować swoją porażkę. Dzięki temu do tej pory inspiruje miliony przedsiębiorczych kobiet nieco zmodyfikowanym na własne potrzeby cytatem Carlosa Ruiza Zafóna: ,,Strach jest oznaką rozsądku. Tylko skończeni głupcy niczego się nie boją… ale kto nie ryzykuje, szampana nie pije!”

Źródło: Facebook 

Łukasz Wołek – CEO Abanana Advertising i EURA7

Źródło: Linkedin

Łukasz Wołek posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży marketingu internetowego – zdobywał je między innymi w firmach EURA7 oraz Abanana Advertising. Zespół pierwszej z nich zajmuje się projektowaniem serwisów internetowych, natomiast druga firma działa w komunikacji marketingowej.  

Łukasz chętnie dzieli się wiedzą w autorskim podcaście pod tytułem ,,Marketing ludzkim głosem”, gdzie jak sam pisze – rozkłada na czynniki pierwsze słownictwo branżowe, opierając się na konkretnych przykładach, posiłkując się danymi. Jeśli jesteście zainteresowani takimi tematami, możecie dołączyć do grupy na Facebooku Marketing Ludzkim Głosem.

Kilka słów na koniec

Wśród zalewu samozwańczych ekspertów warto wiedzieć, gdzie szukać osób przekazujących rzetelne informacje i wiedzę z zakresu marketingu internetowego. Ten artykuł ma być podpowiedzią dla wszystkich tych, którzy poszukują punktu odniesienia czy ludzi, od których mogą się uczyć. Wyżej przedstawionych specjalistów serdecznie polecamy waszej uwadze.

 

Magdalena Mróz

SEO Content Specialist

W Krakowie zaczynała jako dziennikarka radiowa, prasowa, redaktorka - wolny strzelec. W PromoTraffic pracuje od 2018 roku. Na początku zajmowała się copywritingiem, później content marketingiem. Obecnie na stanowisku SEO Content Specialist prowadzi oraz rozwija zespół copywriterski, jest redaktorką, korektorką, a także buduje doświadczenie w branży SEO i UX. Interesuje się modą, psychologią ludzi oraz zwierząt. W wolnym czasie zajmuje się swoimi kotkami (Maniusiem i Felkiem), ćwiczy trójbój i inne sporty siłowe, ogląda seriale, filmy czy musicale oraz wszystkie inne odrealnione, nierzeczywiste dzieła współczesności (nawet filmy klasy B).

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.