PromoTraffic w gronie pozytywnie ocenionych agencji w raporcie MMP, Agencje interaktywne 2019
18 czerwca ukazał się sporządzony przez MMP raport „Agencje Interaktywne 2019”, który zawiera wyniki badań pracy agencji na przestrzeni ostatniego roku. Cieszy nas, że agencja PromoTraffic uzyskała bardzo dobry wynik w tym zestawieniu, a szczególnie w takich obszarach jak: oferta usługi digitalowej, transparentność budżetu oraz etyka prowadzonych działań. W badaniu wzięto również pod uwagę m.in. poziom obsługi klienta, skuteczność prowadzonych projektów oraz opinię w branży.
Jakie przemyślenia w związku z raportem ma nasz prezes? Postanowiliśmy go o to zapytać!
Co dla Ciebie oznacza znalezienie się PromoTraffic w raporcie „Agencje Interaktywne 2019”?
Robert Stolarczyk: Już trzeci rok z rzędu otrzymujemy obiektywny feedback od klientów w formie profesjonalnego raportu. Traktujemy to jako wyróżnienie, które motywuje nas do dalszej pracy. Cieszę się, że w większości obszarów jesteśmy ocenieni mocno powyżej średniej i że znaleźliśmy się w czołówce całego raportu. Szczególną radość sprawia nam docenienie przez klientów związku pomiędzy efektami pracy agencji a wzrostem ich biznesu, co jest wynikiem podejścia #growwithus.
Jakie osiągnięcia agencji na przestrzeni ostatniego roku są dla Ciebie najcenniejsze?
Robert Stolarczyk: Na pewno niesamowity wzrost, który odnotował nasz klient Sneakerstudio. W ciągu 15 miesięcy w efekcie dobrej i ciężkiej pracy naszej i klienta udało się wyskalować jego biznes na 20 rynków zagranicznych przy ponad 500% wzroście przychodów. Ta kampania była wyróżniana zarówno na krajowym (IAB Mixx Awards), jak i międzynarodowym rynku (European Search Awards).
Ostatni rok był czasem zmian w strukturze i ofercie PromoTraffic. Które z nich według Ciebie najbardziej przyczyniły się do podniesienia pozycji agencji na rynku?
Robert Stolarczyk: Myślę, że ważna była praca oparta na szkoleniach wewnętrznych i podnoszeniu kompetencji związanych z obsługą klienta, komunikacją i prowadzeniem projektów. W osiąganiu ponadprzeciętnych efektów pomaga nam testowanie i wdrażanie najlepszej technologii wspierającej procesy planowania i realizacji kampanii reklamowych.
Raport „Agencje Interaktywne 2019” jest efektem badań przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown w dniach 5.02-18.03.2019 r. Obok podsumowania pracy 47 agencji w ciągu ostatniego roku, w raporcie można znaleźć także wnioski dotyczące trendów w branży oraz potencjalnych zagrożeń i wyzwań, przed którymi stoi.
PromoTraffic
PromoTraffic
Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!
Zobacz wszystkie artykuły tego autora