Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

PromoTraffic w gronie pozytywnie ocenionych agencji w raporcie MMP, Agencje interaktywne 2019

2 min 149
PromoTraffic | 27.06.2019

18 czerwca ukazał się sporządzony przez MMP raport „Agencje Interaktywne 2019”, który zawiera wyniki badań pracy agencji na przestrzeni ostatniego roku. Cieszy nas, że agencja PromoTraffic uzyskała bardzo dobry wynik w tym zestawieniu,  a szczególnie w takich obszarach jak: oferta usługi digitalowej, transparentność budżetu oraz etyka prowadzonych działań. W badaniu wzięto również pod uwagę m.in. poziom obsługi klienta,  skuteczność prowadzonych projektów oraz opinię w branży.

Jakie przemyślenia w związku z raportem ma nasz prezes? Postanowiliśmy go o to zapytać!

Co dla Ciebie oznacza znalezienie się PromoTraffic w raporcie „Agencje Interaktywne 2019”?

Robert Stolarczyk: Już trzeci rok z rzędu otrzymujemy obiektywny feedback od klientów w formie profesjonalnego raportu. Traktujemy to jako wyróżnienie, które motywuje nas do dalszej pracy. Cieszę się, że w większości obszarów jesteśmy ocenieni mocno powyżej średniej i że znaleźliśmy się w czołówce całego raportu. Szczególną radość sprawia nam docenienie przez klientów związku pomiędzy efektami pracy agencji a wzrostem ich biznesu, co jest wynikiem podejścia #growwithus. 

Jakie osiągnięcia agencji na przestrzeni ostatniego roku są dla Ciebie najcenniejsze?

Robert Stolarczyk: Na pewno niesamowity wzrost, który odnotował nasz klient Sneakerstudio. W ciągu 15 miesięcy w efekcie dobrej i ciężkiej pracy naszej i klienta udało się wyskalować jego biznes na 20 rynków zagranicznych przy ponad 500% wzroście przychodów. Ta kampania była wyróżniana zarówno na krajowym (IAB Mixx Awards), jak i międzynarodowym rynku (European Search Awards).

Ostatni rok był czasem zmian w strukturze i ofercie PromoTraffic. Które z nich według Ciebie najbardziej przyczyniły się do podniesienia pozycji agencji na rynku?

Robert Stolarczyk:  Myślę, że ważna była praca oparta na szkoleniach wewnętrznych i podnoszeniu kompetencji związanych z obsługą klienta, komunikacją i prowadzeniem projektów. W osiąganiu ponadprzeciętnych efektów pomaga nam testowanie i wdrażanie najlepszej technologii wspierającej procesy planowania i realizacji kampanii reklamowych.


Raport „Agencje Interaktywne 2019”  jest efektem badań przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown w dniach 5.02-18.03.2019 r. Obok podsumowania pracy 47 agencji w ciągu ostatniego roku, w raporcie można znaleźć także wnioski dotyczące trendów w branży oraz potencjalnych zagrożeń i wyzwań, przed którymi stoi.
 

PromoTraffic

PromoTraffic

Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.