Agnieszka Duliban-Rokita HR Business Partnerem w PromoTraffic
Do zespołu PromoTraffic dołączyła Agnieszka Duliban-Rokita. Wspomoże firmę w obrębie działań HR, zajmując się consultingiem wdrożeniowym. Wśród jej zadań znajdzie się między innymi: rekrutacja, wdrożenie pracowników, projektowanie ścieżek rozwoju i doświadczeń pracowników, tworzenie modeli kompetencyjnych, szkolenia w obszarze miękkim, wsparcie menedżerów w efektywnym zarządzaniu zespołami.
Dołączenie Agnieszki do zespołu PromoTraffic wiąże się z nieustannymi staraniami agencji, by jej pracownicy mieli jeszcze lepsze kompetencje do wykonywania powierzonych im projektów, a także chęci stworzenia zróżnicowanego zespołu specjalistów, między którymi komunikacja następuje bez najmniejszych problemów.
Agnieszka wcześniej pracowała w sektorze NGO (organizacje pozarządowe) oraz zdobywała doświadczenie w korporacji, działała społecznie jako trener Szkoły dla Rodziców, jest członkiem i założycielem Stowarzyszenia 4 zmiana (która zajmuje się edukacją rodziców), brała także udział w zakończonej właśnie trzeciej kadencji Krakowskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
Ponadto Agnieszka dobrze radzi sobie z pracą usprawniającą procesy biznesowe, podnoszącą efektowność zespołów i kompetencji miękkich menadżerów. Jest wyznawczynią metodyk zwinnych w zarządzaniu (Lean Management i Agile). Z pewnością w PromoTraffic będzie miała okazję wykazać się tymi umiejętnościami, co przyniesie pozytywne skutki całej agencji i wszystkim jej pracownikom.
PromoTraffic to napędzana technologią agencja specjalizująca się w pracy dla eCommerce. Wyróżnia się światowej klasy narzędziami działającymi w oparciu o machine learning oraz unikalnym know how. Efekty osiągnięte przez PromoTraffic znajdowały uznanie podczas European Search Awards, Premier Partner Awards czy Ekomersów.
PromoTraffic
PromoTraffic
Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!
Zobacz wszystkie artykuły tego autora