Home Blog PromoTraffic Offline – czerwiec 2020

PromoTraffic Offline – czerwiec 2020

Reading time : 2 min
06 lipca 2020

Choć wciąż przez większą część czasu pracujemy zdalnie, nie oznacza to wcale, że w ogóle nie wychodzimy z domu. Jest już lato, więc pogoda zachęca do weekendowych wypadów i wakacyjnych wypraw, które pomagają uwolnić umysł od trosk codzienności. Ale we własnych „czterech ścianach” też można się świetnie bawić! Oto jak pracownicy PromoTraffic spędzali wolny czas w czerwcu!

Lato w mieście, czyli zwiedzanie dla bardzo zaawansowanych

Chłopaki z działów PPC i Social Media wybrali się na mały “sightseeing” po Krakowie. Nieważne, że wszyscy tu mieszkają. Za przewodnika była im chęć dobrej zabawy i pragnienie spojrzenia na miasto z innej perspektywy (“Hej, tam jeszcze nie byliśmy!”). Wycieczka zaowocowała pięknymi fotografiami, z których jedną możecie podziwiać powyżej. Kto powiedział, że Smok Wawelski to atrakcja dla dzieci?  

O czym marzy pies na plaży?

Zachowując dystans społeczny (któremu bardzo sprzyja najważniejszy obok lampy naftowej polski wynalazek – parawan) można już relaksować się na plaży. Nasza zdobywczyni zasięgów w mediach społecznościowych, Paulina, wybrała się tam ze swoim ukochanym czworonogiem. Miszy bardzo przypadły do gustu kąpiele słoneczne, czego wyrazem jest widoczna powyżej błoga mina. Pozostali turyści odwiedzający Pobierowo nawet nie mieli pretensji, że ten szczęśliwy psiak chciał być na pierwszym planie również na ich zdjęciach.

Po piasku, ale zawsze w kasku

Jeśli ktoś lubi aktywny wypoczynek, nie pogardziłby pewnie zaproszeniem na rowerową przejażdżkę z Klaudią – naszą specjalistką Customer Success. Tym razem odwiedziła ona ze swoja rodziną Trójmiasto. Jak widać na załączonym obrazku, pogoda zdecydowanie dopisała, co sprzyjało również spacerom i relaksowi na plaży. Ciekawe, gdzie nasza Klaudia wybierze się następnym razem!

Harpie, meduzy i Szymon

Większość fanów gry “Heroes of Might and Magic III” (jedynej słusznej odsłony tej serii) najbardziej ceni sobie rozgrywkę z przyjaciółmi w trybie “gorącego krzesła”. Ale nawet w wersji solo popularne “Hirołsy” potrafią wciągnąć na wiele godzin. Wie coś o tym Szymon z działu SEO. Jak mówi, samotne przemierzanie Lochów ma swoje plusy. Przede wszystkim podejmowane bez presji czasu i innych graczy decyzje są bardziej przemyślane. Łatwiej również wczuć się w przygodę. Nie ulega wątpliwości, że doświadczenie zawodowe pozwala naszemu koledze lepiej pozycjonować jednostki na polu bitwy. 

Jak widać robimy, co możemy, by zapewnić sobie jak najlepszą rozrywkę. Nawet wtedy, gdy nie można wybrać się do kina czy na koncert. Najważniejszym etapem odmrażania będzie dla nas z pewnością impreza urodzinowa PromoTraffic, która odbędzie się w lipcu. Nie omieszkamy przygotować krótkiego reportażu z tego wydarzenia. Do zobaczenia!

Dodaj komentarz

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.