We wpisach z cyklu „PromoTraffic Offline” unikamy tematów branżowych eventów i szkoleń. Skupiamy się na tym, jak we wspólnym gronie spędzamy czas po pracy. Nadeszła pora na podsumowanie kolejnego miesiąca – jak nam minął październik? Dość powiedzieć, że wybraliśmy się na firmowy wyjazd integracyjny. Legendy o tym weekendzie krążyć będą jeszcze przez wiele lat… A to wcale nie koniec emocji!
Październik zdecydowanie upłynął pod znakiem wyjazdu integracyjnego do Czarnego Gronia. Tego weekendu nie można sobie było lepiej wymarzyć. Dopisała nam zarówno pogoda, jak i dobre nastroje.
Z Krakowa wyruszyliśmy w sobotę z samego rana. Nie tracąc czasu, zaczęliśmy się integrować już w autobusie, umilając sobie czas gromkim śpiewem i grami. Na miejscu czekał na nas poczęstunek i zakwaterowanie w domkach. Nie chcąc marnować słonecznej pogody, wybraliśmy się na spacer, żeby nieco rozprostować kości. Najlepsze miało jednak dopiero nadejść.
Na co czekało się najbardziej podczas wycieczek szkolnych? Na „czas wolny” oczywiście. I dla nas też taki nadszedł, kiedy tylko posililiśmy się doskonałym obiadem. Każdy mógł zdecydować się na taką rozrywkę, jaka odpowiadała mu najbardziej. Do wyboru mieliśmy park linowy, baseny i sauny w spa, rywalizację w ping-ponga oraz kontynuację spacerów po okolicy. Wypoczęliśmy za wszystkie czasy!
Dzień zakończyliśmy prawdziwą ucztą, po której przyszedł czas na tańce i karaoke. Dzięki temu poznaliśmy skrywane do tej pory oblicza naszych współpracowników. Wyjazd integracyjny spełnił więc swoją funkcję ?
Mamy to szczęście, że kilka miesięcy temu na pokładzie rakiety PromoTraffic pojawił się Krzysiek Winiarski – nie tylko kreatywny copywriter, ale i uzdolniony muzyk. Zostaliśmy przez niego zaproszeni na dwudniowy showcase, podczas którego występował także jego zespół. Solidna reprezentacja naszej firmy pojawiła się na koncercie It’s July Already, by pod samą sceną wspierać Krzyśka i jego kapelę. Dali czadu!
Koniec koncertów nie oznaczał wcale końca zabawy. Sobotnia noc sprzyjała integracji, która najwytrwalszym pozwoliła podziwiać niedzielny wschód słońca.
We wrześniowym „PT Offline” możesz przeczytać o naszych comiesięcznych rozgrywkach w FIFĘ. W październiku turniej również miał miejsce – po raz pierwszy wspólnie przetestowaliśmy nową FIFĘ 20. Jednym przypadła do gustu, innym niekoniecznie. Na pewno zadowolony był Krystian Kucharski, który ponownie triumfował. Czy w listopadzie ktoś go zdetronizuje? Za miesiąc dowiesz się tego z naszego bloga ?
Warto w tym miejscu wspomnieć również o piłkarskiej drużynie PromoTraffic, która doskonali swoje umiejętności, biegając po prawdziwym boisku. Październik to dla niej zarówno miesiąc najwyższej wygranej… jak i najbardziej dotkliwej porażki. Pozdrawiamy też siatkarzy PT, którzy spotykają się na hali w każdą środę!
Jedni wyżywają się sportowo, inni preferują nieco spokojniejszy rodzaj rozrywki. Dla fanów kina powstały w PromoTraffic filmowe czwartki, czyli nasz mały DKF. W październiku miała miejsce jego pierwsza edycja. Na pierwszy ogień wzięliśmy “Prawdziwy romans” Tony’ego Scotta. Po seansie oddaliśmy się rozmowie na temat osobistych wrażeń. Dzieło, do którego scenariusz napisał sam Quentin Tarantino, wszystkim w równym stopniu przypadło do gustu. Dobry wybór i wspaniały temat do dyskusji! Janek Sławiński, będący koorynatorem filmowych czwartków, już zastanawia się, co wziąć na warsztat w listopadzie. Czekamy z niecierpliwością!
Przed nami najbardziej intensywny okres w roku. Wiemy, że listopad i grudzień – jako czas wzmożonej aktywności dla agencji marketingowych – wycisną z nas siódme poty. Nie mamy jednak wątpliwości, że pomiędzy obowiązkami znajdziemy wolną chwilę na ciekawe aktywności w gronie koleżanek i kolegów z pracy.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.