Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

PromoTraffic w programie Agency of Tomorrow Google Partners

5 min 1508
Iza Majocha | 01.03.2018

W ostatnim czasie zostaliśmy zaproszeni przez Google do uczestnictwa w ich prestiżowym programie “Agency of Tomorrow”. Tym samym dołączyliśmy do grona 42 starannie wyselekcjonowanych agencji z regionu CEE które zdaniem Google mają potencjał ku temu, aby stać się liderami kształtującymi branżę.

Co to dla nas oznacza?

Po pierwsze - jest to niezbity dowód, że jako agencja inbound marketingu znajdujemy się w ścisłej czołówce firm oferujących usługi PPC. I to nie tylko w Polsce, ale całym regionie CEE! Po drugie - otrzymaliśmy możliwość nauki od najlepszych specjalistów w branży, nawiązania cennych kontaktów biznesowych i dostępu z pierwszej ręki do najświeższych trendów i zmian, które w najbliższym czasie planuje wprowadzić Google. “Fakt znalezienia się w gronie 42 dynamicznie rozwijających się i dobrze rokujących agencji z regionu CEE jest dla nas dużym wyróżnieniem i motywatorem do dalszej pracy. Cieszymy się że Google wspiera agencje w kluczowych obszarach jak Strategia, Marketing, HR czy Operacja dzięki czemu możemy rozwijać się w kierunku tytułowych “agencji jutra” które efektywnie odpowiedzą na wyzwania stawiane przez digital marketing. Największymi beneficjentami programu “Agency of tomorrow” będą nasi aktualni i przyszli klienci, którzy będą mieli prawo oczekiwać od nas jeszcze więce,j a my nie możemy się doczekać, aby na te potrzeby odpowiedzieć.” - mówi Robert Stolarczyk, CEO w Promotraffic.

Pierwsze spotkanie - Strategia jest kluczowa!

Za nami pierwsze spotkanie z cyklu, które odbyło się 27.02.2018 w Campus Warsaw. Finalnie zaplanowane są cztery, każde dotyczące innej gałęzi biznesu. Na spotkaniu poświęconemu Strategii w biznesie, mogliśmy wysłuchać prelekcji tak szanowanych w branży osobistości jak Robert Craven, najwyższej klasy międzynarodowy mówca biznesowy Keynote, autor i konsultant ds. rozwoju biznesu, czy dr. Elsbeth Johnson - ekspertki w zakresie przywództwa, strategii i zmian w London Business School.   

Podczas warsztatów z Robertem Cravenem, które były poświęcone strategicznej pracy polegającej na budowaniu silnej organizacji w formie nowoczesnej agencji digital, która ciągle się rozwija, pracowaliśmy nad oceną kluczowych obszarów naszych firm, procesem wyznaczania celów i tego, jak pracować nad biznesem, a nie w biznesie. Były to niezwykle inspirujące warsztaty, które pomogą nam wynieść naszą strategię długofalową na wyższy level. Część warsztatów prowadzonych przez Elsbeth była skierowana w stronę zaangażowania, owocującego nowymi obszarami biznesu dla agencji, takimi jak nowe usługi czy kompetencje. Niezwykle ciekawe było zwrócenie uwagi na to, w którym z tych dwóch obszarów odnajdują się poszczególni członkowie kadry zarządzającej. Do udziały w programie zostało zaproszone łącznie 10 agencji z Polski. Prócz nas w programie Agency of Tomorrow wzięli udział: Adequate, Bluerank, CubeGroup, Marketing Online, Sempai, Result Media, Sales & More, Semahead i Up & More. Gratulujemy wszystkim wybranym i bardzo się cieszymy, że reprezentacja naszego kraju okazała się tą najliczniejszą! Zobaczcie naszą fotorelację z tego wydarzenia, a my już zabieramy się do pracy nad tym, by zdobytą na wydarzeniu wiedzę wprowadzić w życie! promotraffic agency of tomorrow promotraffic agency of tomorrow promotraffic agency of tomorrow promotraffic agency of tomorrow

Iza Majocha

PromoTraffic

Osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.