FreshMail.pl
    • 0
    • 5 min
    Iza Majocha
    Napisane przez
    Iza Majocha

    W ostatnim czasie zostaliśmy zaproszeni przez Google do uczestnictwa w ich prestiżowym programie “Agency of Tomorrow”. Tym samym dołączyliśmy do grona 42 starannie wyselekcjonowanych agencji z regionu CEE które zdaniem Google mają potencjał ku temu, aby stać się liderami kształtującymi branżę.

    Co to dla nas oznacza?

    Po pierwsze – jest to niezbity dowód, że jako agencja inbound marketingu znajdujemy się w ścisłej czołówce firm oferujących usługi PPC. I to nie tylko w Polsce, ale całym regionie CEE! Po drugie – otrzymaliśmy możliwość nauki od najlepszych specjalistów w branży, nawiązania cennych kontaktów biznesowych i dostępu z pierwszej ręki do najświeższych trendów i zmian, które w najbliższym czasie planuje wprowadzić Google.

    “Fakt znalezienia się w gronie 42 dynamicznie rozwijających się i dobrze rokujących agencji z regionu CEE jest dla nas dużym wyróżnieniem i motywatorem do dalszej pracy. Cieszymy się że Google wspiera agencje w kluczowych obszarach jak Strategia, Marketing, HR czy Operacja dzięki czemu możemy rozwijać się w kierunku tytułowych “agencji jutra” które efektywnie odpowiedzą na wyzwania stawiane przez digital marketing. Największymi beneficjentami programu “Agency of tomorrow” będą nasi aktualni i przyszli klienci, którzy będą mieli prawo oczekiwać od nas jeszcze więce,j a my nie możemy się doczekać, aby na te potrzeby odpowiedzieć.” – mówi Robert Stolarczyk, CEO w Promotraffic.

    Pierwsze spotkanie – Strategia jest kluczowa!

    Za nami pierwsze spotkanie z cyklu, które odbyło się 27.02.2018 w Campus Warsaw. Finalnie zaplanowane są cztery, każde dotyczące innej gałęzi biznesu. Na spotkaniu poświęconemu Strategii w biznesie, mogliśmy wysłuchać prelekcji tak szanowanych w branży osobistości jak Robert Craven, najwyższej klasy międzynarodowy mówca biznesowy Keynote, autor i konsultant ds. rozwoju biznesu, czy dr. Elsbeth Johnson – ekspertki w zakresie przywództwa, strategii i zmian w London Business School.

     

     

    Podczas warsztatów z Robertem Cravenem, które były poświęcone strategicznej pracy polegającej na budowaniu silnej organizacji w formie nowoczesnej agencji digital, która ciągle się rozwija, pracowaliśmy nad oceną kluczowych obszarów naszych firm, procesem wyznaczania celów i tego, jak pracować nad biznesem, a nie w biznesie. Były to niezwykle inspirujące warsztaty, które pomogą nam wynieść naszą strategię długofalową na wyższy level. Część warsztatów prowadzonych przez Elsbeth była skierowana w stronę zaangażowania, owocującego nowymi obszarami biznesu dla agencji, takimi jak nowe usługi czy kompetencje. Niezwykle ciekawe było zwrócenie uwagi na to, w którym z tych dwóch obszarów odnajdują się poszczególni członkowie kadry zarządzającej.

    Do udziały w programie zostało zaproszone łącznie 10 agencji z Polski. Prócz nas w programie Agency of Tomorrow wzięli udział: Adequate, Bluerank, CubeGroup, Marketing Online, Sempai, Result Media, Sales & More, Semahead i Up & More. Gratulujemy wszystkim wybranym i bardzo się cieszymy, że reprezentacja naszego kraju okazała się tą najliczniejszą!

    Zobaczcie naszą fotorelację z tego wydarzenia, a my już zabieramy się do pracy nad tym, by zdobytą na wydarzeniu wiedzę wprowadzić w życie!

    promotraffic agency of tomorrow

    promotraffic agency of tomorrow

    promotraffic agency of tomorrow

    promotraffic agency of tomorrow

    Iza Majocha
    Napisane przez
    Iza Majocha

    Dodaj komentarz

    Bądź pierwszy!

    Powiadom o
    avatar
    wpDiscuz

    FreshMail.pl