18 czerwca ukazał się sporządzony przez MMP raport „Agencje Interaktywne 2019”, który zawiera wyniki badań pracy agencji na przestrzeni ostatniego roku. Cieszy nas, że agencja PromoTraffic uzyskała bardzo dobry wynik w tym zestawieniu, a szczególnie w takich obszarach jak: oferta usługi digitalowej, transparentność budżetu oraz etyka prowadzonych działań. W badaniu wzięto również pod uwagę m.in. poziom obsługi klienta, skuteczność prowadzonych projektów oraz opinię w branży.
Jakie przemyślenia w związku z raportem ma nasz prezes? Postanowiliśmy go o to zapytać!
Co dla Ciebie oznacza znalezienie się PromoTraffic w raporcie „Agencje Interaktywne 2019”?
Robert Stolarczyk: Już trzeci rok z rzędu otrzymujemy obiektywny feedback od klientów w formie profesjonalnego raportu. Traktujemy to jako wyróżnienie, które motywuje nas do dalszej pracy. Cieszę się, że w większości obszarów jesteśmy ocenieni mocno powyżej średniej i że znaleźliśmy się w czołówce całego raportu. Szczególną radość sprawia nam docenienie przez klientów związku pomiędzy efektami pracy agencji a wzrostem ich biznesu, co jest wynikiem podejścia #growwithus.
Jakie osiągnięcia agencji na przestrzeni ostatniego roku są dla Ciebie najcenniejsze?
Robert Stolarczyk: Na pewno niesamowity wzrost, który odnotował nasz klient Sneakerstudio. W ciągu 15 miesięcy w efekcie dobrej i ciężkiej pracy naszej i klienta udało się wyskalować jego biznes na 20 rynków zagranicznych przy ponad 500% wzroście przychodów. Ta kampania była wyróżniana zarówno na krajowym (IAB Mixx Awards), jak i międzynarodowym rynku (European Search Awards).
Ostatni rok był czasem zmian w strukturze i ofercie PromoTraffic. Które z nich według Ciebie najbardziej przyczyniły się do podniesienia pozycji agencji na rynku?
Robert Stolarczyk: Myślę, że ważna była praca oparta na szkoleniach wewnętrznych i podnoszeniu kompetencji związanych z obsługą klienta, komunikacją i prowadzeniem projektów. W osiąganiu ponadprzeciętnych efektów pomaga nam testowanie i wdrażanie najlepszej technologii wspierającej procesy planowania i realizacji kampanii reklamowych.
Raport „Agencje Interaktywne 2019” jest efektem badań przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown w dniach 5.02-18.03.2019 r. Obok podsumowania pracy 47 agencji w ciągu ostatniego roku, w raporcie można znaleźć także wnioski dotyczące trendów w branży oraz potencjalnych zagrożeń i wyzwań, przed którymi stoi.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.