PromoTraffic na Web Summit 2017. Co słychać w branży internetowej?
W dniach 6-9 listopada będziemy gościć na jednej z największych konferencji z branży technologicznej, Web Summit 2017 w Lizbonie.
Od początku istnienia nasza firma bierze aktywny udział w licznych konferencjach branżowych. Tylko w tym roku pojawiliśmy się m.in. na targach SXSW w Austin, Going Global w Londynie czy SMX w Nowym Jorku. Nietrudno zauważyć, że w ostatnim czasie kładziemy nacisk na międzynarodowy rozwój. Dlatego nie ograniczamy się do biernego uczestniczenia w wydarzeniach. Web Summit to już siódma w 2017 roku konferencja, podczas której pojawiamy się w roli wystawców.
Dlaczego właśnie Web Summit?
"To ważne, jeśli nie najważniejsze, wydarzenie w kalendarzu każdego przedstawiciela firmy z branży ITC. To szansa dla właścicieli start-upów, a także wszystkich zainteresowanych rozwojem technologii na zdobycie wiedzy oraz poszerzenia kontaktów. W tegorocznej edycji swój udział potwierdziło ponad 60 000 uczestników. W ramach wydarzenia czekają na nich prezentacje i wystąpienia prelegentów z ponad 150 krajów świata. Udział w konferencji potwierdzili przedstawiciele takich gigantów jak Google, Adobe, Microsoft, Slack, Asana czy Booking.com.
Chcemy czerpać z doświadczeń najlepszych, by kreować rozwiązania na poziomie międzynarodowym. Jesteśmy przekonani, że udział w Web Summit da nam cenne wskazówki, umożliwi także poznanie nowych narzędzi i pozwoli szerzej spojrzeć na świat technologii.
Na Web Summit w roli uczestników zarejestrowanych jest też bardzo dużo przedsiębiorców z Polski. 68% osób to przedstawiciele pionu zarządczego, więc osoby decyzyjne z największym doświadczeniem. To wszystko stwarza nam unikalne możliwości do budowania relacji, które później możemy egzekwować na poziomie kampanii dla klientów".
ROBERT STOLARCZYK, PREZES PROMOTRAFFIC
PromoTraffic będziecie mogli spotkać w środę 8 listopada w pawilonie 3, sekcji START S129. Do zobaczenia!
Ula Ziemska
PromoTraffic
Osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!
Zobacz wszystkie artykuły tego autora