Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

PromoTraffic na Web Summit 2017. Co słychać w branży internetowej?

3 min 1379
Ula Ziemska | 06.11.2017

W dniach 6-9 listopada będziemy gościć na jednej z największych konferencji z branży technologicznej, Web Summit 2017 w Lizbonie.

 

Od początku istnienia nasza firma bierze aktywny udział w licznych konferencjach branżowych. Tylko w tym roku pojawiliśmy się m.in. na targach SXSW w Austin, Going Global w Londynie czy SMX w Nowym Jorku. Nietrudno zauważyć, że w ostatnim czasie kładziemy nacisk na międzynarodowy rozwój. Dlatego nie ograniczamy się do biernego uczestniczenia w wydarzeniach. Web Summit to już siódma w 2017 roku konferencja, podczas której pojawiamy się w roli wystawców.

 

Dlaczego właśnie Web Summit?

"To ważne, jeśli nie najważniejsze, wydarzenie w kalendarzu każdego przedstawiciela firmy z branży ITC. To szansa dla właścicieli start-upów, a także wszystkich zainteresowanych rozwojem technologii na zdobycie wiedzy oraz poszerzenia kontaktów. W tegorocznej edycji swój udział potwierdziło ponad 60 000 uczestników. W ramach wydarzenia czekają na nich prezentacje i wystąpienia prelegentów z ponad 150 krajów świata. Udział w konferencji potwierdzili przedstawiciele takich gigantów jak Google, Adobe, Microsoft, Slack, Asana czy Booking.com.

Chcemy czerpać z doświadczeń najlepszych, by kreować rozwiązania na poziomie międzynarodowym. Jesteśmy przekonani, że udział w Web Summit da nam cenne wskazówki, umożliwi także poznanie nowych narzędzi i pozwoli szerzej spojrzeć na świat technologii.

Na Web Summit w roli uczestników zarejestrowanych jest też bardzo dużo przedsiębiorców z Polski. 68% osób to przedstawiciele pionu zarządczego, więc osoby decyzyjne z największym doświadczeniem. To wszystko stwarza nam unikalne możliwości do budowania relacji, które później możemy egzekwować na poziomie kampanii dla klientów".

ROBERT STOLARCZYK, PREZES PROMOTRAFFIC

 

PromoTraffic będziecie mogli spotkać w środę 8 listopada w pawilonie 3, sekcji START S129. Do zobaczenia!

Ula Ziemska

PromoTraffic

Osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.