Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

PromoTraffic na Web Summit 2017. Co słychać w branży internetowej?

3 min 1022
Ula Ziemska | 06.11.2017

W dniach 6-9 listopada będziemy gościć na jednej z największych konferencji z branży technologicznej, Web Summit 2017 w Lizbonie.

 

Od początku istnienia nasza firma bierze aktywny udział w licznych konferencjach branżowych. Tylko w tym roku pojawiliśmy się m.in. na targach SXSW w Austin, Going Global w Londynie czy SMX w Nowym Jorku. Nietrudno zauważyć, że w ostatnim czasie kładziemy nacisk na międzynarodowy rozwój. Dlatego nie ograniczamy się do biernego uczestniczenia w wydarzeniach. Web Summit to już siódma w 2017 roku konferencja, podczas której pojawiamy się w roli wystawców.

 

Dlaczego właśnie Web Summit?

"To ważne, jeśli nie najważniejsze, wydarzenie w kalendarzu każdego przedstawiciela firmy z branży ITC. To szansa dla właścicieli start-upów, a także wszystkich zainteresowanych rozwojem technologii na zdobycie wiedzy oraz poszerzenia kontaktów. W tegorocznej edycji swój udział potwierdziło ponad 60 000 uczestników. W ramach wydarzenia czekają na nich prezentacje i wystąpienia prelegentów z ponad 150 krajów świata. Udział w konferencji potwierdzili przedstawiciele takich gigantów jak Google, Adobe, Microsoft, Slack, Asana czy Booking.com.

Chcemy czerpać z doświadczeń najlepszych, by kreować rozwiązania na poziomie międzynarodowym. Jesteśmy przekonani, że udział w Web Summit da nam cenne wskazówki, umożliwi także poznanie nowych narzędzi i pozwoli szerzej spojrzeć na świat technologii.

Na Web Summit w roli uczestników zarejestrowanych jest też bardzo dużo przedsiębiorców z Polski. 68% osób to przedstawiciele pionu zarządczego, więc osoby decyzyjne z największym doświadczeniem. To wszystko stwarza nam unikalne możliwości do budowania relacji, które później możemy egzekwować na poziomie kampanii dla klientów".

ROBERT STOLARCZYK, PREZES PROMOTRAFFIC

 

PromoTraffic będziecie mogli spotkać w środę 8 listopada w pawilonie 3, sekcji START S129. Do zobaczenia!

Ula Ziemska

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.