Za nami pierwszy miesiąc w całości poświęcony pracy zdalnej. Jedni po cichu przyznają, że dobrze czują się w domowych pieleszach, a inni otwarcie wyrażają tęsknotę za wspólnymi porannymi kawami w biurowej kuchni. Na szczęście restrykcje związane z pandemią zostały częściowo zniesione, więc wielu z nas coraz śmielej korzysta z uroków wiosennych spacerów na świeżym powietrzu (oczywiście zachowując niezbędne środki bezpieczeństwa!).
A jak ten czas spędza nasz Social Media Executive, Janek? Postanowiliśmy go o to zapytać!
„Przymusowe zamknięcie w domu? Odwołane wydarzenia kulturalne? Brak znajomych? Desperackie czasy wymagają desperackich środków – nie bacząc na przeciwności losu, postanowiłem samotnie zorganizować sobie jednoosobowy maraton filmów z mojej „hałdy wstydu”! Spokojny czas i wyhamowanie branży filmowej pozwala na nadrabianie zaległości, które w normalnych czasach zawsze były odkładane „na później”. Dlatego też nie tylko sięgnąłem po filmy i seriale, które już dawno powinienem obejrzeć, ale też staram się samodzielnie edukować, czytając do poduszki tysiącstronicowy tom historii kina. To fascynująca podróż przez nurty, gatunki i trendy światowej kinematografii na przestrzeni kolejnych dekad. Podobne aktywności sprawiają, że „mam czyste sumienie”. Czuję, że czas spędzany w domu nie idzie na marne”!
Bez względu na okoliczności nie wolno zapominać o swojej kondycji, o czym przypomina nasz CEO, Robert Stolarczyk, przesyłając pozdrowienia z wycieczki rowerowej. Odrobina ruchu działa dobrze nie tylko na zdrowie, ale i na samopoczucie!
A jak pozostałym pracownikom minął miesiąc? Niektórzy osładzali sobie życie własnoręcznie wykonanymi jagodziankami a inni nadrabiali „Wiedźmina” lub grali w „Just Dance”:
A Wy jakie macie sposoby na spędzanie wolnego czasu?
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.