Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

SEO

Przejmowanie zweryfikowanej wizytówki w mapach Google

5 min 1379
Krzysztof Krzeczowski | 14.09.2015

Często zdarza się, że klient naszej firmy posiada już wizytówkę w mapach Google, czasem nawet o tym nie wiedząc. Co w tej sytuacji zrobić? Najlepiej zalogować się do Google Moja Firma i podobnie, jak w przypadku tworzenia nowej wizytówki, kliknąć przycisk „Utwórz stronę” znajdujący się po prawej.

 Następnie należy wybrać typ firmy:

 Gdy w wyszukiwarce znajdziemy już wizytówkę, która nas interesuje, po kliknięciu na nią pojawi się komunikat:

Oznacza to, że wizytówka posiada już właściciela i jest ona zweryfikowana. Nie pozostaje nam nic innego, jak np. zapytać klienta, czy ma dostęp do wizytówki i czy może nam udzielić dostępu. Jeśli nie ma takiej możliwości - musimy poprosić o uprawnienia klikając w niebieskie pole.

Zostaniemy w ten sposób przeniesieni do formularza wizytówek, który musimy wypełnić. Zaznaczmy pola w następujący sposób:

Następnie wypełniamy resztę pół w formularzu i klikamy „Prześlij”.

Następnie wypełniamy resztę pół w formularzu i klikamy „Prześlij”.  Wypełniony formularz zostanie przetworzony przez system i przesłany do Właściciela wizytówki, który otrzyma powiadomienie wiadomością mailową.

Czasami zdarza się, że pomimo wypełnienia formularza wciąż nie możemy zarządzać pożądaną wizytówką. Co wtedy? Pozostaje nam skontaktowanie się z pracownikami Google poprzez forum lub telefonicznie.

Inaczej sprawa wygląda, gdy klient posiada wizytówkę, ale nie jest ona zweryfikowana. W tym przypadku po kliknięciu przycisku "poproś o uprawnienia administratora" dostaniemy możliwość jej zweryfikowana. Następnie wybieramy opcję „zweryfikuj firmę później” w celu administracji i uzupełnienia wizytówki.    

Krzysztof Krzeczowski

PromoTraffic

Osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie – w oczekiwaniu na nowe teksty polecamy przejrzeć nasze archiwum!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.